Varm eller kald?

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Jeg får høre at jeg hele tiden er veldig varm, men jeg føler meg ikke varm i det heletatt som regel. Jeg antar mini tar all varmen, mens jeg fryser som en ispinne mesteparten av tiden, men når jeg først er varm, oftest på natta, så blir dyna snudd rundt og rundt annenhvert minutt.. For den blir så fort varmet opp..
Hvordan er det med dere og temperatur?

Til vanlig fryser jeg hele tiden, å er iskald. Men når jeg er gravid holder jeg på å renne vekk. Blir nok liggende som en stranda hval i fjæra denne sommeren :-P

Fryser mest jeg. Men på natta er jeg også ofte irriterende varm :D

Det går litt opp og ned. Blir av og til irriterende varm på føttene.

Stort sett veldig varm. Men så pleier jeg å skifte klær etter jobb til tynn bukse som jeg bretter opp til knærne og t-skjorte, og setter opp verandadøra hele kvelden. Det ender som regel med at jeg ligger litt frøsen under pledd den siste timen før jeg legger meg :p

Normal temp på dagtid stortsett, men når jeg legger meg koker jeg.. lufter nesten mannen ut av soverommet av og til:p han fryser og legger seg inntil meg som er glovarm. Til vanlig er det omvendt:p

Var veldig varm første trimester. Slo av alle ovner i leiligheten. Fortsatt varm, men legger ikke så mye merke til det selv. Får også kommentarer fra andre om at jeg er varm. Plages mest på kvelden når jeg skal sove. Dyna blir litt for mye.

Er veldig varm fra før og nå føler jeg meg som en vedovn :p
Får heteslag rett som det er. Haha

Jeg er en frysepinne til vanlig, nå kommer kjæresten med kald klut som han legger på pannen min fordi han mener jeg har feber så varm jeg er :p merker det ikke selv da, føler meg stort sett normal. Svetter mye mer enn før da, og det er ikke noe særlig!

Jeg er en frysepinne til vanlig, er vell egentlig det fremdeles :P Og jeg bor i Spania med 30 varmegrader...

Back
Topp