Varierende med liv

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Noen dager den lille veldig aktiv og noen dager (i går og i dag) er det mye mindre liv. Er det flere som opplever det sånn? Jeg er 24
+0 i dag
 
Noen dager den lille veldig aktiv og noen dager (i går og i dag) er det mye mindre liv. Er det flere som opplever det sånn? Jeg er 24
+0 i dag
Ja, det er helt normalt. De er enda veldig små og har nok med plass så hvordan de ligger har mye å si for hva vi kjenner. Er ikke før i uke 28 at man skal merke seg et mønster. Ville prøvd å ikke legge for mye i det frem til da :)
 
Ja, det er helt normalt. De er enda veldig små og har nok med plass så hvordan de ligger har mye å si for hva vi kjenner. Er ikke før i uke 28 at man skal merke seg et mønster. Ville prøvd å ikke legge for mye i det frem til da :)

Takk for svar :) Alltid godt å få gode råd i denne gruppa ❤️
 
Sniker fra mars
Blir veldig påvirket av hvordan den lille ligger på det tidspunktet ja. Men hvis du blir bekymret for at det er for lite, så ring til føden. De vil gjerne at man ringer ved bekymringer om lite liv etter uke 23, så kan de berolige deg eller vurdere om de synes du trenger en sjekk eller ikke.
 
Generelt har eg opplevd veldig mykje/aukande liv siste veka (23+2 idag). Men merkar typen spark kan variere, alt etter leie. Og om eg mykje i aktivitet kan det vere rolig. Men om du tenker mykje på det, ta deg ei rolig økt i sofaen eller i senga, legg handa på magen og tell kor mange gangar du merkar bevegelse (uansett type) ila typ 15-20 min. Som regel er det fleire enn du trur :)
 
Noen dager den lille veldig aktiv og noen dager (i går og i dag) er det mye mindre liv. Er det flere som opplever det sånn? Jeg er 24
+0 i dag
Jeg er 24+3 idag, kjenner godt bevegelse da jeg legger meg ned. Funnet noe som gjør at min lille våkner til og blir det blir disko i magen!
Min var veldig rolig igår, jeg greide ikke sovne før jeg kjente godt med liv!♡ min har begynt med tydelige spark
Jeg fikk beskjed på sykehuset forje gang (denne uken) at om jeg nå følte mindre liv, smerte eller noe annerledes i dårlig retning - så måtte jeg ikke nøle med å ringe inn!❤
Prøvd med litt søtt eller noe som tidligere har gjort at lille beveger seg da?
 
Jeg er 24+3 idag, kjenner godt bevegelse da jeg legger meg ned. Funnet noe som gjør at min lille våkner til og blir det blir disko i magen!
Min var veldig rolig igår, jeg greide ikke sovne før jeg kjente godt med liv!♡ min har begynt med tydelige spark
Jeg fikk beskjed på sykehuset forje gang (denne uken) at om jeg nå følte mindre liv, smerte eller noe annerledes i dårlig retning - så måtte jeg ikke nøle med å ringe inn!❤
Prøvd med litt søtt eller noe som tidligere har gjort at lille beveger seg da?

I kveld har frøkna vært mer aktiv enn på lenge. Hun hadde seg sikkert bare en hviledag ❤️
 
I kveld har frøkna vært mer aktiv enn på lenge. Hun hadde seg sikkert bare en hviledag ❤️
Å så godt å høre ❤ min også var rolig igår- er førstegangagravid såå likte ikke det jeg har hatt en rolig kveld og lille har hatt disko
 
Back
Topp