Hadde vondt i bekkenet og våknet med halsbrann som ikke ville gi seg med en gang:-/. Men sovnet til slutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her..Uff ja bekken plager er ikke gott, har selv børjat å kænna bekken . Vissa dagar e det vont å gå før meg
Har prøvd litt dentinox, men syns ikke den har noen effekt. Kjølige biteleker virker litt, da.. Men begrenset hvor mye mini vil bruke detSmørar du på noet ??
Ja eg og. Idag e det fint væder. Tenkte ta en tur med barnen vis sjøn men mitt bekken tillater ikkje detSamme her..
Gleder meg til sommeren.
eg tog alltid å frøs ned den bitringen. Så fick babyen den å de kjølte ned liteHar prøvd litt dentinox, men syns ikke den har noen effekt. Kjølige biteleker virker litt, da.. Men begrenset hvor mye mini vil bruke det![]()
Det er nok det som virker best ja.eg tog alltid å frøs ned den bitringen. Så fick babyen den å de kjølte ned lite
Håper detJa eg og. Idag e det fint væder. Tenkte ta en tur med barnen vis sjøn men mitt bekken tillater ikkje det
Haha de har skjedd her Oxå med ælssteman som var kollikbarn sovna ofta nede å der låg vi med han till han vakna