Varene er i hus!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Og jeg må nesten innrømme at han klarte seg fantastisk bra! [;)][:D]

En vissen brokkoli, det er alt jeg har og si noe på, og det er ikke dårlig med en handlelisgte lang som ett ondt år! [;)][:D]

ORIGINAL: suki

Mannen eller samboern som har vært ute å handla? [:)]

Min presterte engang å komme hjem med jarlsbergost, når jeg hadde bedt han kjøpe hvitost. Grunn; i butikken hadde de bare ost det stod Gulost på, men den tok han ikke sjansen på siden jeg hadde bedt om Hvitost! [8|]

Hahaha [:D] Men er ikke jarlsberg også en hvitost da? [:-]

Jepp, gubben ble sendt på ukeshandling alene. Og det er helt klart ikke siste gangen ser jeg! [8D][:D]

ORIGINAL: suki

Mannen eller samboern som har vært ute å handla? [:)]

Min presterte engang å komme hjem med jarlsbergost, når jeg hadde bedt han kjøpe hvitost. Grunn; i butikken hadde de bare ost det stod Gulost på, men den tok han ikke sjansen på siden jeg hadde bedt om Hvitost! [8|]

Hahaha![:D]

Godt gjort! Her snakker vi som regel på telefonen når han handler.. Må geleide han gjennom butikken og beskrive hva jeg skal ha.. Tror jeg skal begynne å finne bilder av alt og lage handleliste av det, slik mamma gjorde til oss da vi var små[8D]

ORIGINAL: Rada

Godt gjort! Her snakker vi som regel på telefonen når han handler.. Må geleide han gjennom butikken og beskrive hva jeg skal ha.. Tror jeg skal begynne å finne bilder av alt og lage handleliste av det, slik mamma gjorde til oss da vi var små[8D]

Hvis ikke så er det jo enklere og dra og handle selv da, enn og lose de igjennom butikken. [8D]

Back
Topp