var til legen i dag:

Nei hun kan holde seg unna[;)]..... ÅÅÅ så koselig, ja det må vi gjøre... om det er fler som vil henge på så si i fra:)))

Du fikk til å forstørre teksten- bra [:D]

ja ikke sant:)) hehe.... så koselig at du vil være med å møte meg og pebbles[:D]

Nå hadde jeg skrevet ett langt svar og så ble det sånn server error igjen [>:] Jeg prøver igjen; D hadde vært stas å treffes, vi får prøve å finne en dag som passer for alle [:)] Jeg gruer meg til resten av uka for jeg får nok ikke vært noe særlig innom her [:(] Får besøk av mamma i morgen, ho reiser på fredag og så skal vi ha fest på lørdag med fem overnattingsgjester ++, så fredag og søndag kveld kommer jeg nok til å sitte klistra til denne skjermen [:D]

Du får ikke drikke på festen dere skal ha på lørdag da, for du er jo antagligvis gravid![:D]

[:D] samme her, server drit... ja vi får finne en dag som passer oss alle.... ja det blir nok uvant å være herfra så lenge, jeg er helt avhenig jeg hehe.. men du får komme hit på fredag og søndag:))) klem

Det er ikke farlig de 3-4 første ukene fordi mor og barn ennå ikke har felles blodbane, sa dama på legekontoret da jeg ringte i dag..... Takk for at du har trua!!! Jeg bestemmer herved at du er gravid og Therese også- så kan vi danne barselgruppe på Mjøsbrua [:D]

ja du får sagt det du lise[:D] mjøsbruasbarselgruppe, på homserasteplassen hehe... koselig det da:)) sitta der å eta brødskiver med brunost og drikke kakao med store mager vi:))))

He he, ja vi tre hormonbombene sammen med alle homsene - det blir litt av en gjeng! Det er ikke lett å løsrive seg fra Pc`n gitt! Tv`n står på på TV3, Nannyhjelpen. Noen som ser på? Uff, ikke lett for henne!

*ler* Jeg gleder meg allerede [:D] Nå skal jeg spise pop-corn og drikke brus [:D] Vi snakkes [:D]

Kos deg! [:D]

[:D] hehe "hormonbombene og homsene" nye serien på tv2 hehe... Ja det hadde vært noe det, eller?? hehe

Gleder meg til og møte dere jeg:))

Og kanskje det er en huleboer i både pebbles og lisa79 sine mager?? JA vi sier det vi....[:D]

ja, syntes det var litt rart... hehe... at du skulle skrive til meg på denne tråden, akkuratt når jeg skulle skrive til deg! hehe...
vi skal årøve på nr to nå, ja, startet en tråd om det samme kveld som du skrev dette..
du får ha bedre lykke neste mnd du også! krysser fingre, jeg..

He he, hormonbomber[:D][:D][:D] Hørte en liten jente sa i dag at det var lov for to gutter å være kjærester, da heter det humor sa hun[:D][:D][:D]! Søte barn! Ja vi kan vel få til et treff i nærmeste fremtid, bare Lisa får kommet seg på nett igjen!

hehe, det var godt sagt[:D] søt disse barna

hehe ååå de er jo så søte, har hatt mang en latterkrampe av mine tanteungers utsagn om diverse ja.....

Jepp vi får prøve på det, bare ikke torsdager, da jobbe jeg alltid sent.... lise79 kommer vel tilbake i morgen[:D] hun har nok abstinenser nå hehe.... vært borte fra babyverden så "lenge" [:)][:)][:)]

*skrattler* ja, de barna...De kan få sagt det [:D] Som dere ser er jeg på nett igjen, jeg- mamma kom ikke allikevel ...

Er litt trøtt....måtte rette noen skrivefeil...

neimen hei du:)) å da fikk du ikke abstinenser allikevel da hehe... koselig at du kom tilbake så fort da:) kjempe trøtt jeg også... men litt skrivefeil tåler vi vel...

Back
Topp