var til legen i dag:

EserehT

Gift med forumet
de kunne ikke finne noe på urinprøva, så tok gu( [:-] ) og der var det tomt[>:] ¨så da får vi bare prøve igjen..[:D] gir ikke opp.. takk for alle lykke ønskningene og klemmene[;)]

Det var dumt, men det er godt å høre at du ikke har gitt opp [:D] Vi skla heie på deghelt til du har en spire i magen [:D] Stå på!!! Oppmuntringsklemmer fra Lisa [:)]

tusen takk:)) å ikke lenge til du kan teste nå[:D] neida det nytte ikke å gi opp, da blir det ingen baby... blir så rørt over alle de fine svara og lykke ønskningene jeg..

klem fra Therese

Det er rette innstillinga det! STÅ PÅ!!! [:D][:D][:D]

Jeg har begynt å teste allerede, jeg....Var det noen som sa verpesjuk??? [:D]

hehe tror de fleste innpå her er verpesjuke[:D] sikkelig klar for en el ei å dulle med nå:))))

Ja, VELDIG!!!Får besøk av ei gravid venninne i helga- blir nok ikke noe bedre av det [;)]

STÅ PÅ

Det kan jeg med hånda på hjertet love deg at vi skal [:D] Takk [:D]

nei det skal være sikkert å visst.. har mange venninner som har fått jeg og jeg dulle og dalle og blir mer og mer verpehøne[:D]

Lykke til denne pp, Therese[:)] Det klaffer nok snart skal du se...

Lykke til, til deg også lisa79[;)]

Takk [:D] D samme til deg, Sollise- dere står vel på for tida [;)]

lykke til med prøvinga[;)], Therese og alle andre prøvere

ORIGINAL: EserehT

de kunne ikke finne noe på urinprøva, så tok gu( [:-] ) og der var det tomt[>:] ¨så da får vi bare prøve igjen..[:D] gir ikke opp.. takk for alle lykke ønskningene og klemmene[;)]

Hei Snuppa! Det var dumt at det var "tomt" der, men samtidig greit å få sjekka det skikkelig! Stå på, ikke lenge før den sitter nå! Klem

tusen takk alle sammen Ja da jeg skal stå på for fult gubben skal ikke få hvile denne pp hehe...
Lykke til med testing og prøving til dere andre også

stor klem fra Therese

Åikke lenge til testing nå pebbles:) det blir spennende.. skal krysse fingra for deg jeg, håpe den sitter denne mnd:) den får ikke lov å komme...

ja det var greit å få sjekka det... får bare prøve igjen vettu...
Huff så på familie liv nå på tv 2, sitter her med tårer i øynene enda...

Takk for det EserehT! Når du sier tanta ikke får komme så da tørr hun nok ikke å komme! [:D] Lisa 79 vil også være med å treffe oss, hun bor i Gausdal. Vi må finne passende tid og sted!

[;)] hehe.. var den til meg?
må uansett bare ønske deg lykke til neste mnd, plutselig så er testen positiv.... og jeg skal ta deg på ordet, og legge meg! uansett om den var til meg eller ikke.... natta!

å hei solstråla:)) visste ikke at det var ei som kalte seg solstråla her:) hihi kaller sollise solstråla jeg:) men du får hoppe i senga du også:) kose deg... prøver dere igjen? klem

Back
Topp