Var til kontroll hos gynekolog

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
og det viser seg at de ikke greide å fjerne alle celleforandringene mine ved koniseringen i september. Så nå må jeg antakeligvis ta celleprøver jevnlig i hele svangerskapet :-(

Så kjipt, men allikevel bra at de oppdaget det! Håper det ikke blir altfor stress for deg!

Bra du blir fulgt opp nå da, og at alt ordner seg:)

Kjipt :( Men godt det ble oppdaget og at du blir fulgt opp skikkelig da! Du blir kanskje fulgt ekstra med på uansett pga koniseringen...? Får håpe celleprøvene ikke viser noen store forandringer i løpet av svangerskapet :signs003

Uff, det var en kjedelig beskjed å få. :( Krysser fingrene for at dette ikke blir noe problem for deg, masse lykke til!

Jeg skulle egentlig tatt konsiering nå, men bør gravid i steden så skal følges opp hver tredje mnd i steden med celleprøver. Tror det skal gå helt greit, selvom det er "stress".

Det er ganske stress ja, når det kommer på toppen av alle de andre bekymringene man har som gravid. Jeg sjekker urolig postkassen hver dag nå, for å se etter brev fra sykehuset. Hører jeg ingenting var celleprøven fin, får jeg brev så må jeg fortsette med celleprøver. Håper virkelig jeg slipper ny konisering!

Huff - fikk vite at vi tar konsiering etter fødsel, så da har jeg nå blitt satt opp på celleprøve hver tredje mnd. Tørsten får heller være at legene følger både meg og babyen ekstra opp nå. Selvom jeg helst ikke skulle hatt de ekstra plagene på toppen. Føler at jeg har nok "å stri med" som det er...

Back
Topp