Var til Gyn i dag

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Skulle egentlig ikke før neste uke, men da var hun bortreist.. (volvat).. Så hev meg på den hun hadde i dag... SÅ lettet.. Var livredd for å ikke se noe, sånn som i februar.. Men her var det bankende hjerte.. Og jeg er akkurat like langt som jeg trodde :) Dvs vipper mellom 28/29 mars.. Derfor henger jeg litt her inne også :) Hun sendte også skriv til legen min om at jeg må følles opp med glukosebelastining OFTE denne gangen, for hun mistenker at jeg kan ha hatt sjult diabetes med de 2 andre siden jeg gikk opp 20+ kg, og barna har vært stoore begge 2.. Endelig en som tok meg på alvor... :)
 
Skulle egentlig ikke før neste uke, men da var hun bortreist.. (volvat).. Så hev meg på den hun hadde i dag... SÅ lettet.. Var livredd for å ikke se noe, sånn som i februar.. Men her var det bankende hjerte.. Og jeg er akkurat like langt som jeg trodde :) Dvs vipper mellom 28/29 mars.. Derfor henger jeg litt her inne også :) Hun sendte også skriv til legen min om at jeg må følles opp med glukosebelastining OFTE denne gangen, for hun mistenker at jeg kan ha hatt sjult diabetes med de 2 andre siden jeg gikk opp 20+ kg, og barna har vært stoore begge 2.. Endelig en som tok meg på alvor... :)
Åå så bra. Det er så godt å få sett det lille hjertet slå! Håper du får tett oppfølging nå da :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Åå så bra. Det er så godt å få sett det lille hjertet slå! Håper du får tett oppfølging nå da :)


6. April 2013
7. April 2015
ja, jeg skal ta første glukosetesten allerede i uke 12.. i stede for å vente til jeg allerede har gått opp 18 kg... :p Men har et annet forhold til mat denne gangen fra før, så håper jo det hjelper :)
 
Åhh, For en lettelse det må være å se liv:Heartbigred
Ble så glad på dine vegne nå:)
 
Åhh, For en lettelse det må være å se liv:Heartbigred
Ble så glad på dine vegne nå:)
Takk for d :) ja, blei skikkelig kvalm før vi såg hjertet.... Tror nok jeg klarer senke skuldrene nå.. Selv om d er lenge til uke 12, så er utangspunktet bedre ihvertfall :)
 
Så fantastisk med et bankende hjerte <3 hurra!!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Åh, måtte ha vært herlig å se det bankende hjertet ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Åh, måtte ha vært herlig å se det bankende hjertet ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja, d var ganske betryggende.... Ble skikkelig kvalm rett før hun gjorde ul... Var sikker på å bli skuffa, men den gang ei :)
 
Så godt å høre at du får god oppfølging!!;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Back
Topp