Var spiren planlagt eller en overaskelse ? :)

Planlagt ☺ men rakk ikke å begynne prøvingen. Skulle vente med det til etter jul men vi har vært så heldige at det har gått av seg selv alle gangene:)

Jenta mi ble til ved et "uhell", det beste sådan ~ i mitt liv.
Har, som mange andre, endometeriose ~ noe jeg tolket som hovedgrunnen til at jeg ikke fikk barn da jeg hadde "fast følge".
Faren til "tulla" har jeg fortsatt ikke vært i forhold med, mén...siden vi nå ser ut til å bli foreldre til et nytt familiemedlem (heller ikke planlagt)...kan det jo fort bli endring på dét. :smiley-angelic001:binkybaby:smiley-angelic001
Velsignelser på flere plan.:happy093

Planlagt, men avslappet i forhold til det :) Har ei jente på ett år og ønsker å ha to tette, så planen var å virkelig begynne prøvingen på nyåret :) Nå blir det 21 mnd mellom dem ❤

Denne var planlagt! :) Hadde ikke forventet at det skulle gå så fort, vi har bare hatt to prøveperioder. Så føler oss utrolig heldige!

Ikke planlagt i det hele tatt! Vi var begge enige om at vi ville ha barn en gang, men ingen av oss var innstilt på det akkurat nå. Fikk oss derfor litt av et sjokk på nyttårsaften da jeg tok en test. Typen min har tatt det veldig fint, mens jeg skifter litt på med å synes det er skummelt, føle at jeg ikke er klar og tenke at "nå er livet over" - til å glede meg og fryde meg over at jeg kjenner det skjer noe med kroppen. Kort oppsummert et følelsesmessig kaos her i huset

Planlagt :)
Har prøvd i 11 mnd

Vi visste det kunne skje, da jeg har god peiling på når eggløsning er, veeeeldig stor sjanse for å bli gravid og vi hadde masse sex, haha, så noen overraskelse, absolutt ikke - planlagt, absolutt ikke.

Både denne og førstemann var planlagt:)

Planlagt i 16 mnd;-)

Denne var ikke planlagt.
Samboer har vært klar på at han ønsket en til, men jeg hadde et veldig tøft svangerskap sist og slet ganske mye med bekkenet det første halve året etter fødselen også, så jeg har vært litt i tvil. Uansett hadde vi evt tenkt at det ikke var aktuelt før i 2017. Men men.... Det ble plutselig ikke noe å diskutere..... :-p Kjenner timingen er litt dårlig i forhold til forskjellige andre ting som skjer fremover, men men... Det perfekte tidspunktet finnes vel ikke og vi venner oss mer og mer til tanken etterhvert... ;-)

Planlagt, men litt overraskende: hadde egentlig pause fra prøvinga i desember, som ville vært 7.pp.:happy:

Back
Topp