Var spiren planlagt eller en overaskelse ? :)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Her var den planlagt har vært prøver i snart 11 mnd :smiley-bounce012

Her tok vi det litt "som det kom", tok el-test og slik, men var mest jeg som var prøver egentlig :D gikk uansett så fort :p men mannen er kjempeklar og glad for å bli pappa :D

Vi har prøvd helt siden bryllupet i sommer. Nå fikk vi endelig positiv test på siste mulighet før sommeren. Man får noen utfordringer når man prøver sammen med en sjømann.

Spiren har vært planlagt siden juni. Ble gravid i august/september, men endte i SA. Håper denne sitter:-)

Vi var klare en stund, og tenkte at tilfeldighetene skulle få bestemme det, så droppet prevensjon i ca et halvt år. Vi bestemte oss for halvannen måned siden for å vente med barn til 2017, så kunne jeg få gjort unna noe jobb og studier først. Men nå må syklusen min ha vært litt ekstra rar i desember, for enda så forsiktige vi var, så traff vi plutselig allikevel.. Innmari stas, da :D

Både denne og førstemann var helt planlagte:)

Planlagt.

Her var det en liten overraskelse vi hadde snakket om å prøve til høsten, men så var vi uforsiktige EN gang, og sånn ble det

Planlagt - prøvd siden bryllupsreisa i august, men mensen var helt på bærtur så fikk det ikke helt til å klaffe med én gang slik som forrige gang, men det hadde vi ikke forventa heller. Veldig glad for at vi ikke måtte vente lengre :Heartpink

Her var det en liten overraskelse vi hadde snakket om å prøve til høsten, men så var vi uforsiktige EN gang, og sånn ble det

Gratulerer så mye.

Et tips, om du skriver inn HTML i koden, så får du bilde på signaturen din. Slik som dette: før Se eksempel:

Lilypie Pregnancy tickers

Gratulerer så mye. Tips til signaturen din.

[HåTML] først og [/HaTML] bakerst. Jeg måtte skrive Hå for H, siden det ellers ikke kom med..

Som dette:

Lilypie Pregnancy tickers

Se over. (jeg glemte å trykke svar).

Planlagt
Etter 3 SA klaffet det endelig, men planen var egentli å vente litt siden SA tar mye på psyken. Er ennå litt redd for å liste men følelsen er noe helt annet nå enn di siste gangene. Så har troen på at denne spiren vil være hos meg positiv test igår, ifølge kalkulator er jeg nesten 5 uker på vei. Legen skal kontaktes imorgen

Back
Topp