Sokkene forsvant etter blitt de hadde blitt blød ned ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerregudJa, og var ikke videre fornøyd når jeg ba om pose for å ha klærne i![]()
Han så nemlig slim med litt blod på bindet jeg hadde på meg og da fikk han lyst til å kaste alt, men var jo ikke noe i trusa så klærne ble vasket![]()
Han har litt panikk for slike ting, burde jo da være glad for at de tok vannet der og at det ikke gikk hjemme eller i bilenHerregud![]()
) men husker jeg hadde bare bh og nettingtruse på øvre del av kroppen. var varmt å føde ja.HeheHaha jeg husker faktisk ikkespurte mannen og han visste heller ikke (lurte mer på hvorfor jeg lurte på det
) men husker jeg hadde bare bh og nettingtruse på øvre del av kroppen. var varmt å føde ja.
Lå i bare sykehusskjorta jegTror jeg hadde på den ene, den andre ble våt av fostervann på et tidspunkt.
Klærne forsvant forøvrig da jeg spydde de ned en gang i seansen.. de prøvde å tre på meg sykehusskjorte, men jeg trives best uten klær i senga, så ble liggende med bare sports-BH og sokker![]()