Var sokkene av eller på?

Ja, og var ikke videre fornøyd når jeg ba om pose for å ha klærne i :p
Han så nemlig slim med litt blod på bindet jeg hadde på meg og da fikk han lyst til å kaste alt, men var jo ikke noe i trusa så klærne ble vasket ;)
Herregud :P

Alt var av, hadde bare sykehusskjorta på. Men ble så utrolig kald på føttene mens de sydde (holdt på i godt over en time) - så da fikk jeg på meg sokkene igjen :)

:) men jordmor tok de av kort tid etter fødselen da de ble full av blod (fikk en stor blødning etter morkaken var kommet ut). Så de gikk rett i bosset ;)

De var av, og jeg skjemtes litt over tærene mine når jeg sto og hang i prekestolen og så dem så godt :p litt neglelakk på tre av ti tær :hilarious:

Haha jeg husker faktisk ikke:p spurte mannen og han visste heller ikke (lurte mer på hvorfor jeg lurte på det:hilarious:) men husker jeg hadde bare bh og nettingtruse på øvre del av kroppen. var varmt å føde ja.

Tror jeg hadde på den ene, den andre ble våt av fostervann på et tidspunkt.

Klærne forsvant forøvrig da jeg spydde de ned en gang i seansen.. de prøvde å tre på meg sykehusskjorte, men jeg trives best uten klær i senga, så ble liggende med bare sports-BH og sokker ;)
Lå i bare sykehusskjorta jeg :p

Ble mye badekar og ingenting av klær her. Klarte ikke å sitte eller ligge, så var enten i badet eller oppe å gikk barbeint....

Tok de av under pressing sånn at jeg fikk bedre grep. Hadde store planer om å kun gå med sko og holde sengen ren, men subbet rundt på rommet i sokkelesten etterhvert:p

Hadde de på under hele fødselen, men sydde ingenting.

Var så kald og lå og skalv hele fødselen, så da jeg var ferdig la dem dyna mi (eller om det var en ny dyne, husker ikke) til oppvarming under en varmelampe :D

Husker ikke, tror dem var av. For jeg mener å huske at mannen tok på meg sokker når de var ferdig å sy [:-)

(Endelig kan jeg også svare på tråder om etter-fødsel-spørsmål :p)

Jeg hadde på sokkene hele tiden, og de berga gjennom alt uten å få noe på seg ;)
Fikk på meg en nettingtruse og bind underveis også, sånn i tilfelle vannet mitt gikk :p

Back
Topp