Var pappaen hjemme etter fødselen?

Ja.

Nr 1 var han hjemme i 14 dager
Nr 2 var han hjemme i 14 dager, så jobbet han en uke, så ferie i 3 uker :) Hadde tatt keisersnitt.
Nr 3 var han hjemme i 14 dager :) Hadde tatt keisersnitt da også

Min hadde 2 ukers betalt permisjon .. Var godt å ha han hjemme ja Hehe. Han skal også ha en uke ferie med oss nå :) godt å få litt pappa hjelp !

Ja 2 uker betalt permisjon, deretter 3 uker ferie:) Han hadde også ferie den uka ks var planlagt:) så totalt var han hjemme 6 uker:)

Var heime dei første 14 dagane. Fekk alt betalt :)
Denna gongen håpar me på 4 veker fødselspermisjon til far, betalt, pga tvillingar :)

Han var hjemme i fødselsperm(?) i to uker og fikk betalt. I tillegg hadde han igjen to uker med ferie som han tok ut rett etter. Det var gull verdt med tanke på at det endte med ks:)

Her var han hjemme begge gangene i 14 dager :) Satser stort på d denne gangen også. Mulig vi treffer rett i påskeferien, så får se hvordan det løses....

Ja, han hadde 2 uker ulønnet permisjon i starten. Aner ikke hvordan det skulle gått viss ikke :eek:

Han var sammen med oss første uka på sykehuset for da fikk han pleiepenger, etter det pendlet han mellom jobb og sykehuset til vi fikk komme hjem :)
2 uker betalt hjemme når vi fikk ta med oss snuppa hjem :)

Samme situasjon her.. Betalt første gang, men ikke nå. Men det har gått veldig fint her altså! Tror det går litt på innstillingen din også!

Han var hjemme i 14 dager med første. Husker faktisk ikke om det var betalt.
Med andre var han hjemme 3-4 dager, da det var ubetalt og vi ikke hadde råd :)

Mannen gikk 2 uker betalt permisjon med begge. I tillegg tok han litt ferie også like etter, så var hjemme ca 1,5 mnd (turnusfri i tillegg etter ferie, mulig han var på jobb 2-3 dager i løpet av perioden) med førstemann, og ca 1 mnd med andremann. Helt perfekt:)

Min hadde også 2 uker. Jeg syns det er lite. Skulle gjene hatt han hjemme mye lenger. Men sånn er det jo bare ikke. Men har ingen venner eller familie her vi bor. Så blir litt ensomt når pappa drar på jobb å vi er alene hele dagene...

Med 1 var hsn student så han var tilbake på skolen med engang jeg og barnet ble skrevet ut. Husker det var lange tunge dager. Da han dro 06 og var ikke hjemme før ved 18 tiden.
Når vår andre kom så hadde han to uker perm og tre uker ferie. Det var deilig :D
Denne gangen vet jeg ikke hvordan det blir, men håper vi får til 2 uker med oss :)

Her får samboeren heldigvis 2 uker betalt fri, men vi visste ikke om det før nå - 3 dager på overtid, så det er en gledelig overraskelse!

1 uke med pleiepenger og 1 uke permisjon uten lønn. Han fikk ikke uke nr 2 pga vanskelig arbeidsplass :(

Var ikke hjemme etter fødselen og det gikk heilt fint :-)

Back
Topp