Var pappaen hjemme etter fødselen?

Min har hatt betalt 2 ukers perm, men han har ikke vært hjemme likevel pga han har hatt så mye å gjøre de dagene på jobb. Med førstemann(hans første, min andre) så var han hjemme en uke da. Det gikk fint her :) han leverte og henta på skolen og i bhg, og handla og slike ting, så jeg kunne bare være hjemme.. pluss jeg måtte lese på eksamen begge gangene også, så det var greit med fred og ro :)

Han var student og jobbet deltid. Var derfor hjemme en del hvor timeplanen tillot det, men ikke noe særlig ut over det (hva jeg kan huske).

Han har fått betalt fri to dager mener jeg, har ikke sett behovet for å ha hsn hjemme i to uker, da er behovet for full lønn større:)

Med første kunne han ha 14 dager fri, men ubetalt. Ble derfor bare en uke.. ;/
Med andre var han arbeidsledig, så da var han hjemme lenge ;)

Ja han var hjemme i 3 uker. Skulle egentlig være hjemme i 2 men pga sykdom hos meg måtte han være en ekstra uke.

Ventet med perm til vi kom hjem fra sykehuset, så begynte på jobb igjen ca tre uker etter fødselen. Var en uke på sykehuset før vi fikk dra hjem, sambo var heldig med hvordan det passet med turnusen så hun jobbet bare to korte vakter(avspaserte noen timer på hver av dem) mens vi var innlagt :) betalt to uker perm :) kjempedeilig!!

Her fikk mannen to uker betalt perm etter fødsel, og det var virkelig supert! Vet ikke om han får det denne gangen (ny jobb), men håper det. Hvis ikke er to uker ubetalt fri absolutt verdt det, så håper han blir hjemme uansett. :)

Her har samboeren nettopp starta i ny jobb, så ikke noe betalt perm. Skal være med på fødsel, men må desverre jobbe dagene etter fødsel. :(

Back
Topp