Var på ul!

~haremamma~

Elsker forumet
og lurte på om jordmoren kunne se kjønnet..
da sa hun " hadde det vært gutt, så hadde jeg forventet å se noe "dingle" mellom bena, mer enn det tørr jeg ikke si"

hadde du tatt det som at det mest sannsynlig var jente? eller veldig usikker og kan være gutt??[8D]

at man skal være så nysjerrig[;)]

Jente [:)]

Jente[:D]

hadde tatt det som om det var ei jente, men at det KUNNE være noe som sjulte seg der[8D] så hadde ikke turd å stole på det.

Da jeg gikk med Viljar sa hun på ord. UL at hun trudde hun så en liten tut der, men turde ikke si det helt sikkert (fikk bare sett han i profil, så kunne vært en hand eller navlestrengen på andre siden).
Så var jeg på nytt i uke 23+5, og da hadde jeg innvendig ul, og han satt i sete, så hun fikk jo innblikk rett opp på "retteplassen", og der var det ingenting, så hun var helt sikker på at det var ei jente.

men 3d ul i uke 26 visste tydelig en gutt, og ut kom en gutt og.

ORIGINAL: SistemannIMagen

hadde tatt det som om det var ei jente, men at det KUNNE være noe som sjulte seg der[8D] så hadde ikke turd å stole på det.

Da jeg gikk med Viljar sa hun på ord. UL at hun trudde hun så en liten tut der, men turde ikke si det helt sikkert (fikk bare sett han i profil, så kunne vært en hand eller navlestrengen på andre siden).
Så var jeg på nytt i uke 23+5, og da hadde jeg innvendig ul, og han satt i sete, så hun fikk jo innblikk rett opp på "retteplassen", og der var det ingenting, så hun var helt sikker på at det var ei jente.

men 3d ul i uke 26 visste tydelig en gutt, og ut kom en gutt og.

tror det kansje er jente, men tørr ikke gå til innkjøp av jente ting nei..[8D]
har jo en masse jente ting fra før av da, men tørr ikke kjøpe inn nytt [:)]

skal se om jeg ikke får tatt 3D ul, er så nysjerrig[:D]

får vi ikke se bilde da?[:)]

Back
Topp