var på ul idag

pusi82

Gift med forumet
Den lille i magen har det bare bra, han var vist trett idag sov under nesten hele ultralyden, lå som en ball med både hode og beine nedover i magen min hehe!

Han var sjenert ville ikke vise ansiktet til oss, men ingen problem å vise hvilket kjønn hehe...

Ble flytta tilbake, fått termin den 1 desember, men blir å være her inne for det! Så i morgen er jeg 20 uker i stede for 22 uker på fredag.

Han skal mest sannsynligvis hete Casper!

Har dessverre ikke fått lagt inn bildene enda, dem ble ikke like bra denne gangen som sist, skal prøve å få tatt bilde av bildene litt senere, er kjempe sliten, skal slappe av, kjørt langt idag. Endelig hjemme igjen!

ja det blir koselig
takk for det

Gratulerer med gutt!!!

Takk vi gleder oss masse til lille casper kommer![:D]

Gratulererer så masse med gutten!!!! Så gøy[:)]

tusen takk!!

så koselig med en gutt i magen. gratulerer
ja du må bare vær her på nov. forumet, sjøl om du har fått fløtta termin. kan no bli en nov, baby likevel[;)]

ja i følge jordmor å lege ha e fått beskjed om at dem trur mens termin stem mest!

Her er bilde av vår lille prins casper!

ORIGINAL: Liten i magen

Ååå.. Casper er så fint.. Vi har lyst at vår lille gutt også skal hete det.
Men jeg får ikke helt bestemt meg om det skal være med K eller c[:)]

Ja ikke sant!! Vi fant ut at bayen skulle hete det om det ble en gutt når vi var på ul i uke 12 + 5 dager. Så ut som casper the friendly ghost på bilde hehe [:D] Det er faktisk det eneste guttenavnet som vi begge liker hehe!

ja ikke sant! Casper er søtt og tøft på samme tid!

Back
Topp