Var på ul idag

lihhhnn

Elsker forumet
Jeg har jo regnet ut at jeg skal være 13+6 idag, men legen sa at jeg er nok lenger på vei enn det for fosteret er på størrelse med at jeg er midt imellom 15 og 16 uker.

Andre som har opplevd det?
Skal på ordinær ul 16 august, så da finner de ut mer konkret :)

Vi fikk også vite at han var 80% sikker på at det er en jente, så kan bli spennende å se neste gang om han har rett :)

Spennende, fikk beskjed om at jeg var en uke lenger en det jeg har regnet ut selv. Venter på oul for å se om det stemmer. Har mine tvil.

Med første så ble jeg satt tilbake 8 dager, med andre ble jeg satt fram 8 dager og med tredje hadde jeg samme termin som menstermin :) så ikke uvanlig om du har blitt satt fram en del dager.

Så gøy med ei lita jente <3

Det var jo mye å bli satt frem da ;) men så greit :D jeg ble satt en uke tilbake på første tul og en uke frem på siste jeg var på :P

Det var jo mye å bli satt frem da ;) men så greit :D jeg ble satt en uke tilbake på første tul og en uke frem på siste jeg var på :P

Syns d var mye jeg også, så vi får se om det stemmer på oul. Har ikke så lyst å ha termin på julaften, så for meg kan jeg egentlig bare ha termin i januar :)

Syns d var mye jeg også, så vi får se om det stemmer på oul. Har ikke så lyst å ha termin på julaften, så for meg kan jeg egentlig bare ha termin i januar :)

Hehe, jeg er 15 uker i morgen. Å har termin på nyttårsaften.
Men gikk over sist. Så regner å føde på nyåret :P

Men ser den asså! Greit med januar baby. Min forje er født 26 desember ;)

Jeg har jo regnet ut at jeg skal være 13+6 idag, men legen sa at jeg er nok lenger på vei enn det for fosteret er på størrelse med at jeg er midt imellom 15 og 16 uker.

Vi fikk også vite at han var 80% sikker på at det er en jente, så kan bli spennende å se neste gang om han har rett :)
Hvilken klinikk dro du på? :)

Jeg ble satt frem litt over en uke sist :)

Blir spennende å se om kjønnet er riktig da :D

ImageUploadedByBV Forum1467748588.950094.jpg

Syns det er veldig kjekt å se, men min første så var jeg over 22 uker på vei når jeg fant det ut :) å han sprika med beina sånn at da så de rett hjem med engang.

Litt vanskeligere denne gangen, men kan bli spennende å se om det stemmer.
Vi fikk vite at alt så bra ut å at babyen var frisk. Å det var det vi var ute etter å vite før vi drar på ferie :)

Så spennende, gratulerer. Hadde du selv en følelse av at du kunne være lenger på vei enn tidligere antatt?

Så koselig ;-) jeg ble og satt frem en uke så tror det kan variere litt ;) OUL 12 august, har så lyst på en til før den tid

Så spennende, gratulerer. Hadde du selv en følelse av at du kunne være lenger på vei enn tidligere antatt?
Hadde en følelse, pga at siste mens var så rar. Men legen min ville ikke høre på meg. Kan hende vi tar turen dit flere ganger. For det var faktisk ikke så dyrt som vi hadde beregnet :)

Betalte 800kr. Men er i Ulsteinvik.

Så flott at alt var i orden og at dere kan slappe av på ferie! :D
Jeg skal også ha tidlig ultralyd før ferien neste uke, er så spent at jeg nesten ikke kan tenke på det.. :P

Forrige svangerskap ble jeg satt tilbake nesten 2 uker på OUL. Det var skikkelig, skikkelig kjedelig. Da er det bedre å bli satt frem :P

Back
Topp