Var på UL idag!

nøffenaff

Forelsket i forumet
Var på UL i dag, Gyn kunne ikke finne noe. Livmoren å alt så veldig fin ut og var akkurat som den skal vøre hos en som er gravid.
Men han fant ikke noe embryo.
Jeg er 6+5 idag, er det for tidlig å se noe?
Jeg trodde jeg var 7 uker i dag, men har regnet feil.
Jeg skal tilbake igjen om 1 uke.
Men er bekymret å litt lei meg. Jeg har ikke hadd noe blødninger og graviditetstestene er fortsatt positive.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Off, det høres ikkje nåkke kjekt ut.. :( Kryssa fingrane for at dei ser nåkke om 1 uke :) Det kan jo hende du har regna feil som du sie :)

Off, det høres ikkje nåkke kjekt ut.. :( Kryssa fingrane for at dei ser nåkke om 1 uke :) Det kan jo hende du har regna feil som du sie :)
Jeg har bommet med to dager. Jeg skal regne fra innsett dag, vi har hadd ICSI (prøverør) så er 100% sikker på når egget ble befrukta. :-)

Så en mørk sirkel (lignet på en litn ball), er det plommesekken?
Gyn jeg var til var veldig vimsete, virket ikke som han helt skjønnte hva han holdt på med.

Så en mørk sirkel (lignet på en litn ball), er det plommesekken?
Gyn jeg var til var veldig vimsete, virket ikke som han helt skjønnte hva han holdt på med.

Ja, det kan høres ut som plommesekken. Man skal ha gjort det før når UL blir tatt så tidlig! Høres ut som at man bare var klønete. Håper du får en "ordentlig gyn" om 1 uke!

Ja, det kan høres ut som plommesekken. Man skal ha gjort det før når UL blir tatt så tidlig! Høres ut som at man bare var klønete. Håper du får en "ordentlig gyn" om 1 uke!
Kan plommesekken være tom?
Er det noen ganger vanskelig å se noe inni plommesekken?

Sniker fra februar! :) den mørke sekken er nok fostersekken. Jeg var å på ul så tidlig som i uke 5, da kunne jeg ikke se noe embryo, men bare fostersekk. Litt tidlig ennå! Så jeg tror du bare kan puste ut og slappe av :) alt er nok fint, og om en uke da, så kan du helt sikkert se hjerte slå :) lykke til!

Kan plommesekken være tom?
Er det noen ganger vanskelig å se noe inni plommesekken?

Det kan være vanskelig å se!
Selv om man vet eksakt når befruktningen skjer så kan disse små vokse litt forskjellig, og i rykk og napp. Kan godt hende at dere tok den UL litt tidlig. Har i hvertfall hørt om flere som har opplevd akkurat det samme og alt har allikevel gått bra!

Ble litt satt ut i dag.
Hadde håpet å få se et hjerte som slo.
Men snakket også med klinikken der vi har vært til behandling på tlf rett etter UL'n. Fordi jeg tok UL ved et annet sykehus.
De sa at det kunne være litt tidlig å se noe i dag, og at de ved dette sykehuset kanskje ikke er så vant til å ta UL så tidlig i svangerskapet...

Jeg har aldri vært på så tidlig UL i svangerskapet, så jeg vet ikke hva som er normalt og ikke...
Men jeg håper så innderlig at vi får se noe neste uke.

Back
Topp