var på ul idag....

martheer

Flørter med forumet
og der var den lille!!!! :D hjertet slo og alt stod bare bra til, så da er det vel lov å senke skuldrene litt..!? :) og det var "bare" en... hehe.. jeg som hadde en tvilende tvillingfølelse fordi jeg er så dårlig, og fordi dette sv skapet er heeeeelt annerledes enn foregående tre... Så dette blir spennende!!! hihi :D 

så koslig

Så bra at alt stod bra til! :)

Så bra. Kan tenke meg det er godt å få en bekreftelse på at det er liv.

Så kjekt! Fantastisk å få se hjertet! :)
Ja, da kan du slappe ganske godt av... Sjansen er liten for at noe galt skjer etter hjertet er kommet godt i gang... 
Gleder meg til jeg også får en smugtitt.. men jeg var en av de uheldige der det gikk galt etter å ha sett hjertet slå sist, så spørs om det roer meg.. :P

æsj, kjenner følelsen!!! :/ men det er godt å vite at man er litt nærmere for hver dag som går. Det er et par "kneiker" man skal over før man kan slippe jubelen helt løs :))  
men vi krysser fingrene for at det holder hele veien!!!!

Gratulerer! Jeg skal i neste uke, og gleder meg masse! Er litt ekstra bekymret denne gang, har ikke gjort noen forberedelser for leieboer denne gang. Ikke har jeg tatt folat før jeg visste om spiren,  jeg drakk den dagen jeg hadde el, og dagen før positiv test. Nå var ikke dette helt planlagt, så derfor.

Men det er skummelt å tenke på. Så lang er puppene så ømme at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, og det er vel et godt tegn?

spire nr fire :) skrev:
Gratulerer! Jeg skal i neste uke, og gleder meg masse! Er litt ekstra bekymret denne gang, har ikke gjort noen forberedelser for leieboer denne gang. Ikke har jeg tatt folat før jeg visste om spiren,  jeg drakk den dagen jeg hadde el, og dagen før positiv test. Nå var ikke dette helt planlagt, så derfor.

Men det er skummelt å tenke på. Så lang er puppene så ømme at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, og det er vel et godt tegn?

Jeg tenker likt som deg! At så lenge jeg ikke blør (mensen), og puppene er hakket før eksplosjon, så må det være gode tegn :p Har likevel tenkt å dra på tidlig UL da, for sist jeg var på det, så var det et dødt foster der inne.. Vil så gjerne oppleve det motsatte nå!

Ja, det er skummelt. Synes alt dette med å være gravid er skremmende! Det går jo som regel bra, men likevel så spinner tankene..

Håper jeg ihvertfall får se et bankende hjerte på ul, at ikke det er for tidlig for det. Etter babyverdens terminkalkulator skal hjertet begynne å slå i morgen....

Back
Topp