Var på ul i går

Veronica24

Betatt av forumet
Var på tidlig ul i går og fikk vite at det skulle vært tvillinger men den ene hadde sluttet å vokse i uke 7/8 :( den andre krabaten var veldig aktiv :) men det var for mye væske i nakkefolden :( det likte hun ikke og det kunne tyde på kromosomfeil :( skal få komme til sykehuset kjapt og snakke med lege sa hun og må mest sannsylig til Haukeland. ImageUploadedByBV Forum1415262844.132396.jpgImageUploadedByBV Forum1415262857.632283.jpg

Uff så trist med den ene:( får håpe at du får beskjed om at den andre er frisk og rask!! :-) krysser fingrene for deg :) :)

Så veldig trist med den ene! Hvor langt er du på vei? Man ser jo tydelig nesebenet på den som er i live. Et annet tegn på kromosomavvik er veldig lite neseben. Krysser fingrene for at alt står bra til med den som er igjen ♥

Huff, skjønner det var en fæl beskjed å få, men håper du får kommet deg til videre undersøkelse fort slik at du får en avklaring i forhold til knøttet i magen. Krysser fingrene for deg :Heartred

Så vond nyhet. Da krysser vi fingrene for at det står bra til med den andre babyen. X

Tenker på dere og håper dere får gode nyheter!

Tusen takk alle sammen <3 er 11+4. Har snakket med sykehuset og di sa at jeg skulle rett til Haukeland.. Di hadde sendt fax til di så da er det bare å vente på time :)

fikk du vite hvor stor nakkefolden var?
Sender deg mange varme tanker og krysser fingrene for at dette går bra<3

Det går sikkert bra! Jordmor sa til meg at de tidligst skulle måle nakkefold 11+5, noe pga anatomien osv. Krysser alt jeg har for at den lille er frisk og rask!

Sent from my iPhone using BV Forum

alt opp mot 2,5 mm blir ansett som normalt. Jeg har vært til Haukeland på ultralyd og for å ta blodprøver pga fortykket nakkefold. Den ble målt til 2,7 og 2,8 mm. Jeg fikk beskjed om at det ikke var så mye.
jeg går nå og venter på svar på blodprøver. De vil ikke fortelle meg om barnet har kromosonfeil, men regner ut hvilken risiko det er. Er det høy risiko vil jeg vurdere fostervannsprøve.
Håper du får positive svar på videre undersøkelser<3

Men hvis alt opp til 2,5 er normalt, hvorfor må jeg inn å sjekke det da? :p men er jo bra de tar det på alvor da og får sjekket det for sikkerhetskyld :)
Håper det blir positive svar for deg også <3

Trist at den ene ikke klarte seg.. Håper virkelig alt står bra til med din lille, at den er frisk og rask og ingenting er galt. Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til

Back
Topp