Var på ul i dag...

Frk.humle

Betatt av forumet
bestilte meg en tidlig ul. Er i dag 14+2 og hun som tok ultralyden trodde det var en gutt, men var ikke helt sikker pga navlesnoren som lå å svevde eller noe :joyful:
Mitt spørsmål er at er det noen som har fått vite kjønnet på t.ul, så på ordinær ul får du vite at det er ett annet kjønn?

Jeg har en søster som fikk vite at det var ei jente på ultralyd. Ut kom en gutt, som fikk masse kjoler og rosa klær :hilarious: må nok tas med ei klype salt.

Jeg var på tidlig ul med nr to i uke 12-13.Han som tok ultralyden sa det var 90 % sikkert at det var gutt..men på oul var det en jente som låg inni der:p og ut kom det en jente;) Så ville ikke stolt alt for mye på tidlig ul:p

Jeg var på tidlig ul med nr to i uke 12-13.Han som tok ultralyden sa det var 90 % sikkert at det var gutt..men på oul var det en jente som låg inni der:p og ut kom det en jente;) Så ville ikke stolt alt for mye på tidlig ul:p

Sniker. Samme skjedde her! Bare at vi takket nei til å vite kjønn på oul, for å ha en liten spenning under fødsel. Hadde jo fått beskjed om gutt i uke 13. Ut kom en JENTE :dummy1::excited001 mildt sagt sjokkerte foreldre og familie den dagen! Skal sies at jeg selv følte veldig på at det var jente, det var liksom noe som ikke stemte, og på ultralyden vi hadde i uke 11 var babyen helt ulik det storebroren hadde vært. Mulig det var en av grunnene til at jeg følte jeg ikke ville vite på oul også :)

Det finnes flere eksempler hvor folk har fått beskjed om noe på TUL, OUL og 3D, men likevel har fått en overraskelse under fødsel ;)
Jeg tror jeg ville ventet til etter OUL med å kjøpe noe ‘’guttete’’ eller ‘’jentete’’ :)

Back
Topp