Var på UL i dag!

-liten-

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Var på UL i dag og så en sprell levende baby, er så glad nå <3 Den var sinnsykt aktiv, så var nesten vanskelig å få bilde av den. Ble målt til 12+0 og den var 5,6 cm, og hun sa alt så perfekt ut. Den lå og gapte og drakk fostervann, og hadde 5 fingre på hver hånd, var så utrolig gøy å se <3 Fikk med både bilder og video :)

Andreassen_10.jpg Andreassen_14.jpg

Så moro❤️ Jeg skal i mårra, gleder meg! :))

Så herlig. Gratiss:)
Her er det på tors, gleder meg:D

Så herlig og søt <3

Så fantastisk å se:)

Får dere UL i uke 12? Hos fastlege eller?
Trodde jeg måtte vente til uke 17.. Nesten halvveis uti.

Er ikke keen på at fastlegen som er mann,- skal rotere en stav oppi musen min, så lurer litt på dette her.
- Vet noen om jeg kan gå til gynekolog og få UL på frikort?:-)

Er ikke keen på at fastlegen som er mann,- skal rotere en stav oppi musen min, så lurer litt på dette her.
- Vet noen om jeg kan gå til gynekolog og få UL på frikort?:)

Nei, gikk privat. Der jeg gikk prøvde de alltid utvendig først, så jeg slapp innvendig :)

Jeg ble henvist i uke 9 fordi jeg hadde en liten blødning og har også blitt henvist av jordmor i uke 12 :) Men dette er pågrunn av forhistorie med MA og SA :)

Fastlegen min har ultralyd, men bare utvendig. Ikke alle leger som har i det hele tatt.. Ellers er det å bestille privat, men da koster det jo ofte opp imot 1000,- :)

Back
Topp