Var på ul i dag

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
og alt var bare bra med den lille! Sprella og rørte seg masse inni magen <3! Jeg venter mest sannsynlig ei lita JENTE! 10+5 i dag, så må 4 dager tilbake! :D
 
Herlig, gratulerer:)
 
Hurra :) Så herlig!!
 
Trudde ikke dem hadde lov å opplyse om kjønn før uke 12..? Uansett, gratulerer såå masse!:)
 
Hm, Har jeg aldri hørt noe om :p. Takk :D
Leste noe om at d va for å sikre sæ at ingen kunne ta abort basert utelukkende på kjønn.. Ikke d at d e så aktuelt i norge, e vel mer i sånne kultura som favorisere d ene kjønnet fremfor d andre.. Uansett, artig å se om d stemme på oul! Sjøl ska æ på ul om 3-4 uker og håpe d kan sees da. ( vil være ca 14-15 uker da) E superspent:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Leste noe om at d va for å sikre sæ at ingen kunne ta abort basert utelukkende på kjønn.. Ikke d at d e så aktuelt i norge, e vel mer i sånne kultura som favorisere d ene kjønnet fremfor d andre.. Uansett, artig å se om d stemme på oul! Sjøl ska æ på ul om 3-4 uker og håpe d kan sees da. ( vil være ca 14-15 uker da) E superspent:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Åja, da kan jeg skjønne at det er ulovlig! antar at du kan se det i uke 14-15 ja :)
 
Hm, Har jeg aldri hørt noe om :p. Takk :D

Det er ulovlig ja:
Bioteknologiloven § 4-5. Opplysning om kjønn før 12. svangerskapsuke
Opplysning om fosterets kjønn før 12. svangerskapsuke som fremkommer ved fosterdiagnostikk eller annen undersøkelse av fosteret, skal bare gis dersom kvinnen er bærer av alvorlig kjønnsbundet sykdom.
 
Det er ulovlig ja:
Bioteknologiloven § 4-5. Opplysning om kjønn før 12. svangerskapsuke
Opplysning om fosterets kjønn før 12. svangerskapsuke som fremkommer ved fosterdiagnostikk eller annen undersøkelse av fosteret, skal bare gis dersom kvinnen er bærer av alvorlig kjønnsbundet sykdom.

Okei, flott at jeg fikk vite det allikevel da :D
 
Back
Topp