Var på UL i dag... :-/

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Vel, var jo egentlig forberedt på det verste, både på at det ikke var liv og det kanskje var flere der inne. Men var ikke forberedt på å gå ut som et spørsmålstegn etter endt undersøkelse..

Jeg var ca rundt uke 11 nå, tatt utgangspunkt i første blødningsdag i sa. Fikk ikke tilbake mensen før jeg ble gravid igjen. Så helt riktig visste jeg jo at terminen ikke var. Fosteret var ikke større enn 9mm, dvs ca 6 uker.
Legen påsto t.o.m at jeg ble gravid i januar en gang, men jeg testet positivt på nyttårsaften, og vi hadde ikke sex de første 2-3ukene i januar, så det er litt fysisk vanskelig. Fikk også opp "uke 2-3" på cb digital første uka i januar.
Ikke kunne han se noe hjerteaktivitet heller :( Eller, han trodde kaaanskje han muligens kunne se noe, men det var ikke sikkert.

Såeh... Tilbake på sykehuset på torsdag for å ta ny blodprøve, og så er det ny ul neste fredag. Det virker som at det rett og slett har sluttet å vokse... For jeg får det ikke til å stemme at jeg bare er 6 uker på vei, uansett hvordan man snur og vender på det. 7-8uker ja, men ikke 6 uker. Er litt deppa nå, kan man mildt si.
 
Uff :/ Krysser fingrene for at alt likevel er bra :).. Kjedelig å måtte vente i uvissheten.. Bedre å vite enten eller..
 
Åååh... Føler med deg!

Utrolig kjipt å bare gå rundt å vente... Fikk du ikke tatt blodprøve i dag da? :/

Håper alt er bra med den lille!!
 
Uff, så kjedlig å ikke vite. 
Men kan det hende han mente at fosteret var 6 uker, altså at du er 8 uker på vei?
 
Krysser fingrene.
Satser på at spiren klorer seg fast denne gangen.
 


Snorkfrøken1982 skrev:
Åååh... Føler med deg!

Utrolig kjipt å bare gå rundt å vente... Fikk du ikke tatt blodprøve i dag da? :/

Håper alt er bra med den lille!!


Jo, tok blodprøve i dag, også tilbake på torsdag..

Hadde gledet meg til å få et svar, men det fikk jeg da ikke... Måtte disse dagene gå fort!
 


Tommeliten skrev:
Krysser fingrene.
Satser på at spiren klorer seg fast denne gangen.

Sign!!
 
Huff da.. Synes det har vært mange uheldige her på forumet i det siste. Håper det er en god forklaring på dette, og at ditt HCG har steget på torsdag!
 
Huff ikke du også :-( vet hvordan du har det nå å gå rundt å ikke vite. Detter grusomt. Håper og krysser fingrene for deg.
 


#2 skrev:
Huff da.. Synes det har vært mange uheldige her på forumet i det siste. Håper det er en god forklaring på dette, og at ditt HCG har steget på torsdag!


 
kan det være at du har mistet igjen og blitt gravid på nytt uten å vite om det? Dette skjedde med ei jeg kjenner, da hun kom til legen og trodde hun var 13 uker på vei var bare den lille 7 uker gammel. Da hadde hun mistet mange uker før, uten å blø eller noe, og så blitt gravid på nytt i samme vendinga, så hcg-nivåene fortsatte å stige likevel. Det ble tidenes lengste svangerskap, men hun fikk tvillingjentene sine til slutt ;-)
 
Krysser fingrene for deg!!
Er så vondt å gå rundt å ikke vite noe.. Så håper tiden frem mot torsdag går fort!!
 


Mammz87 skrev:
Krysser fingrene for deg!!
Er så vondt å gå rundt å ikke vite noe.. Så håper tiden frem mot torsdag går fort!!



 
Håper alt alt viser seg å være bra på torsdag.
Har ei venninne som ble satt tilbake 6 uker på UL, hun mente det var helt umulig å kunne stemme.. Babyen er ei frisk jente den dag idag, var ganske lita når hu ble født og.
Så noen ganger ender det i gode nyheter, håper det er tilfelle for deg også !!

Masse lykke til .
 


mammatil2prinsesser skrev:


Mammz87 skrev:
Krysser fingrene for deg!!
Er så vondt å gå rundt å ikke vite noe.. Så håper tiden frem mot torsdag går fort!!






 
Back
Topp