Var på UL i dag:))

Etta88

Andre møte med forumet
Var på UL i dag:)) 

var så spent på å se om alt sto bra til med den lille...
Blei så rørt og glad når jeg så den lille som først bare lå å sov.
Blei litt urolig over at den ikke rikka så mye som en finger, men når legen dyttet litt borti magen skal jeg si deg den våknet til liv! Sto på hode og sprella med alt av armer og bein.
 Legen Så først ikke tegn til noen testikler, så hun var ganske sikker på at det var en jente der inne i magen, men etter at den lille hadde gjort sine akrobatiske kunster mente både hun og jeg at vi kunne se to små prikker neders på magen hos fosteret. 
Å siden jeg har trua på en liten gutt, krysser vi fingrene for det:D

Håper alt står bra til med dere også!:) 
 
Så utrolig spennede:) Gleder meg til å se min lille spire den 25.juli. Lykke til :)
 
Så morro :)

begynner å glede meg til ordinær ul nå :) Det er gøy når de faktisk ser ut som babyer inni der :D
 
Ja det som var så fantastisk å se! Har hatt en vond følelse av at det ikke har vært noe der inne, siden svangerskaps symptomene nesten har gitt seg...Men der var det liv!:) Var helt utrolig....
Og det at den sparket og hoppa rundt og jeg ikke kunne kjenne noe som helst, var også ganske spesielt:D
 
Ja det var en fantastisk opplevelse! Særlig siden jeg har hatt en vond følelese av at det ikke er noe der inne lenger, ettersom svangerskaps symptomene nesten har gitt seg! Men neida:)  Der var det fullt av liv!

Og det at den lille sprella og sparket uten at jeg kunne kjenne noe som helst var ganske rart:)
 
Ja det var en fantastisk opplevelse! Særlig siden jeg har hatt en vond følelese av at det ikke er noe der inne lenger, ettersom svangerskaps symptomene nesten har gitt seg! Men neida:)  Der var det fullt av liv!

Og det at den lille sprella og sparket uten at jeg kunne kjenne noe som helst var ganske rart:)
 
Så kjekt! :))) gleder meg masse til august når jeg får se mitt lille nurk! :D
 


Fru Håttentått skrev:
Så gøy



Vi skal neste tirsdag! Gleder meg som bare det!!
 
Back
Topp