Snorkfrøken_83
Flørter med forumet
Jeg er ifølge menstermin 7+5 i dag, men er ganske sikker på at jeg er kortere med tanke på at jeg ikke fikk positiv test før 3 dager etter IKM. Kan hende jeg hadde hatt positiv test før det altså, men testet bare på IKM også tre dager etter. Positiv digital 4 dager etter IKM. Har hatt ustabil syklus siden jeg sluttet på p-piller i juli.
Men på TUL i dag strever han med å få målt, sett nok og måler til 6+5, men er usikker. Vi ser hjertet slår, men han får det ikke inn på doppler. Tok blodprøve i dag og skal gjøre det igjen på onsdag for å måle HCG-stigning sikkert. Mulig kontroll med ul igjen på fredag. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Ble jo beroliget av å se hjerteslag, men ellers veldig usikker.
Noen som har noen kloke tanker til meg i usikkerheten?
Men på TUL i dag strever han med å få målt, sett nok og måler til 6+5, men er usikker. Vi ser hjertet slår, men han får det ikke inn på doppler. Tok blodprøve i dag og skal gjøre det igjen på onsdag for å måle HCG-stigning sikkert. Mulig kontroll med ul igjen på fredag. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Ble jo beroliget av å se hjerteslag, men ellers veldig usikker.
Noen som har noen kloke tanker til meg i usikkerheten?