Var på tidelig UL idag

aaamamma

Flørter med forumet
Jeg var på tidelig UL idag, uke 5+3.
Ble litt skuffet da det var så tidelig at vi ikke kunne se noe ennda. Ennda mer skuffet over jordmoren så faktisk tok i mot meg og forlangte full pris. Hun burde etter min mening heller sendt meg hjem, og sakt vi ville fått bedre resultat med å vente 2-3 uker.
Shit happens, cash i boss spanneg idag gitt!

Rart at hun ikke sa ifra før, ja :/

Kjipt med pengene :( Syns de er ganske kyniske der de tilbyr privat ul.... Koster flesk for kanskje 15 minutters kontroll, men det er jo marked for det... Jeg skal på ul selv om noen uker, og da håper jeg jeg får se at hjertet slår og at det utvikler seg normalt! <3

Sa du at du bare var 5 uker på vei og de tok deg inn likevel?? De er fullstendig klar over at 5. uke er sltfor tidlig. Veldig dårlig:/ og ikke minst nedtur for en kommende mor :( Jeg sksl på St olav i uke 8, til ei som er overlege der. Ingen poeng tidligere enn det, sier hun..

Hmmm.... Jeg skal på tidlig ultralyd på mandag og da er jeg 6 uker på vei... Da er vell dette også for tidlig?? Mente man kunne se noe i uke 5 jeg?...
Det er jo utrulig irriterende om de gjør en undersøkelse som man ikke vil få svar på likevel...

Hjertet skal vel begynne å slå midt i uke 5, så hvis man har riktig termin og drar i uke 6 tror jeg det bør være mulig å se hjerteslag :)

Leger anbefaler ikke UL før tidligest uke 7-8, nettopp fordi det er vanskelig og se noe før den tid OG fordi de vil være sikre på at hjertet har begynt og slå :) Jeg skjønner godt utålmodigheten deres damer,jeg har også lyst til og se Lille Trille, men er lurt og vent noen uker til tror jeg :)

Last edited:
Vært på UL uke 6 tre svangerskap, hjerte slår da:) i bergen kan man kun bestille fra og med uke 6. så det går helt fint

Back
Topp