Var på sykehuset i går..

latina88

Andre møte med forumet
Var på sykehuset hos gynekolog, endeøig har jeg fått time for å sette i gang fødselen på Mandag..
(jeg har slite med bekkene og hofte plager lenge)
men hun sa jeg hadde en cm. Opnin og ikke heilt modne inni der, og kjente hode til babyen! :Dså sa hun at vi får håpe jeg for rier før mandag siden Hun rota inni der(det var litt vondt når hun dreiv på) haha..
Vel No har jeg hatt mensen smerte, og stikking og press nede der, mye mere utflod eller hva det er som kommer ut hele tiden.. Føler jeg er ømme nede der siden i går.. Kanskje det er en bra tegn på at ting begynner og skje .. Litt spendt hele denna uka her.. Og gleda meg til å bli fardig :whacky024

Var på sykehuset hos gynekolog, endeøig har jeg fått time for å sette i gang fødselen på Mandag..
men hun sa jeg hadde en cm. Opnin og ikke heilt modne inni der, og kjente hode til babyen! :Dså sa hun at vi får håpe jeg for rier før mandag siden Hun rota inni der(det var litt vondt når hun dreiv på) haha..
Vel No har jeg hatt mensen smerte, og stikking og press nede der, mye mere utflod eller hva det er som kommer ut hele tiden.. Føler jeg er ømme nede der siden i går.. Kanskje det er en bra tegn på at ting begynner og skje .. Litt spendt hele denna uka her.. Og gleda meg til å bli fardig :whacky024

Så spennende :) Masse lykke til :)

Masse lykke til!! Satser på at det skjer noe nå før mandag! :)

Så gøy! Når har du termin? Håper du får hilst på den lille snart <3

Så gøy! Når har du termin? Håper du får hilst på den lille snart <3
Jeg har egentlig termin den 25 november, men pga plagene mine blir jeg satt i gang mandag endelig.. Uansett siden ho rota oppi der i går. Har så mensen smerte i dag stopper ikke.. Og smerte i ryggen...

Jeg har egentlig termin den 25 november, men pga plagene mine blir jeg satt i gang mandag endelig.. Uansett siden ho rota oppi der i går. Har så mensen smerte i dag stopper ikke.. Og smerte i ryggen...
Så spennende. Har termin rett etter deg så skjønner godt at du vil bli kvitt plagene dine. <3

Spennende, har fulgt deg litt, for selv om du har termin lenge etter meg så virker det som om svangerskapet ditt er ganske likt mitt (mye og hurtig vektoppgang, bekken etc) jeg er 6 dager på overtid og håper jeg blir satt igang ila de neste dagene..
Lykke til! [emoji5]

Håper fødselen starter av seg selv i løpet av helgen. Glad på dine vegne at du nå blir satt igang på mandag. Masse vis av fødestøv sendes din vei :Heartbigred

Så spennende:happy: Masse lykke til:Heartbigred

Back
Topp