Var på privat ultralyd ;)

a86g

Betatt av forumet
Var på privat ultralyd i går! Helt hærlig å se den lille sorelle rundt inni der <3 jeg har selv en stor følelse av att det er en jente denne gangen, så jeg spurte jordmor bare for morroskyld om hun kunne se hva det var! Hun kunne ikke si sikkert enda men hun støtta teorien min om att det kunne være jente <3 ååå dette er så spennende syns jeg flere som har hvert på ul allerede eller?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var på privat ultralyd i går! Helt hærlig å se den lille sorelle rundt inni der <3 jeg har selv en stor følelse av att det er en jente denne gangen, så jeg spurte jordmor bare for morroskyld om hun kunne se hva det var! Hun kunne ikke si sikkert enda men hun støtta teorien min om att det kunne være jente <3 ååå dette er så spennende syns jeg flere som har hvert på ul allerede eller?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så spennende :-) Hvor langt på vei er du da? Og når skal du på ny ul? Blir spennende å se om dere har rett ;-) Skal ikke på ul før oul 8.oktober jeg...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 11+5:) ja det blir spennende! Vi skal på ny ul 9 oktober så det blir jo dagen etter deg !:)

Jeg er 11+5:) ja det blir spennende! Vi skal på ny ul 9 oktober så det blir jo dagen etter deg !:)
Da bli det forhåpentligvis å få høre helt sikkert hva det er da :-) Da vi skulle ha nr 3 greide de ikke å se det enda vi var på et par ekstra ul også. Hun var litt sjenert da ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Såpass ja!:) men di sier jo att det kan være vanskeligere når det er en jente da :)

Var når jeg var 10+4. Relativt fantastisk ja. Også sikker på en
Jente. :) Skal igjen 14 okt, så en gang i mnd frem mot fødsel :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp