var på foreldresamtale

Lille Surikat

Elsker forumet
i går i bhg med tulla. Blid, fornøyd, høflig men ei meget viljesterk jente. Å den sterkeste på avdelinga (skal sies at de er ikke så mange der 11 tror jeg, å bare en 07 modell hehe). Men nå vil de at en fysioterapaut skal se på henne (kommer en og skal observere noen andre også), for hun har en sleng på venstre foten, hun vrir den innover. Å jo lengre de går (nå er ikke turene der lange, lengste er vel på 300 m før de er på plassen de spiser),men jo mer sliten hun blir jo mer vender hun foten innover.

Trenger jo ikke å være noe, men merker jeg er litt nervøs likavel jeg

Så bra at de følger opp!!! Virkelig observant bhg [:)]

Snuppa går rundt og sier hun er sjefen i bhg [:-] yes da. Størst er hun også, men ikke eldst [:)]

Helt enig, ble veldig positiv overraska når de sa det faktisk. Å som de å sa, det trenger jo ikke å være noe. Men bare det at de er oppmerksomme og tar tak i det, viser for meg at de ser det enkelte barn. Kanskje det er fordi de ikke er mer enn 11 barn på den gruppa. Men om jeg noen gang har vært i tvil, så ble alt vekk nå. Tulla mi er i virkelig trygge hender der. Mamma sa forresten at det kan også vre noe som er arvelig. Farmor hadde visst det samme med samme foten. Tulla sier ikke noe om at det er vondt eller noe.

Back
Topp