Var mannen med inn?

Nullenusken

Forumet er livet
Hadde dere mannen tilstede under uttaket?
Eller satt han "på gangen" og ventet?

Jeg gruer meg fryktelig til uttaket i morgen, og gruer meg ekstra om jeg må være alene med legene..... [:o]

nei du får ha han med inn om dere ønsker det...jeg hadde min med på uttaket og insett..

samboern min var med inn på alt han... [:)]

veldig glad for det, da fikk han høre alt og viste hva som skulle skje osv [;)]

lykke til [:)]
det går nok veldig bra skal du se [;)]

Gubben min har vært med på alt alle gangene så det behøver du ikke og bekymre deg over [:D][:D][:D]

Tusen takk! Da var det en bekymring mindre [:)]

Skal møte i Porsgrunn 09.00 og får uttaket 09.30... gruer meg såååå!!!!!!!!!!! huff

ikke gru deg du... det blir å gå så bra så[:D] masse lykke til[:D]

mannen min var med inn og holdt meg i hånda eller kosa med meg, sånn at jeg fikk slappet av, men det gikk veldig bra, hadde han med hver gang både på innsett og uttak

Lykke til i morra, nusken[:)]

Hmm hos oss maatte han vente utenfor ;-(.. Men tror ikke han har lyst aa bli med inn heller da...[8|]

[;)]uttak

Han var med inn, ja. Holdt meg i hånda under inngrepet. Veldig glad for at han var med [:)]

håper du kan ha han med inn da [:D]
lykke til!

en man to, så e man to, mener eg då, så min samboer var med inn på ALT han[:D]

leste ikke hele innlegget.................

tror alle gruer seg til slikt,men det er ingen grunn for det egentlig[:)]

masse lykke til i morgen[:D]

Han var med første gangen.
Men andre gangen dro jeg alene. Syns det var helt greit[:)]

Min var med på uttak, men kom ikke fra jobben da jeg skulle ha innsett. Hadde ønsket at han var der, følte meg veldig alene....... Det er godt å være to i denne prosessen, for da skjønner gutta litt mer hva som egentlig skjer!

Ja mannen min var med inn takk lov for det..han oppmuntra meg hele veien å kom med noen gullkorn underveis som vi har ledd av i etterkant

Back
Topp