Var lille godt planlagt eller en overaskelse ?

Godt planlagt og etterlengtet. Startet prøvingen i september/oktober for et år siden, ble gravid i egglederen i februar og måtte fjerne egglederen. Så gleden var stooor når jeg kunne skimte en strek nr 2 i juli [emoji7]

Ikke planlagt:) en stor overraskelse. Har pcos og de tre vi har er laget på hormonkurer. Denne lille fisen her ville virkelig bli til[emoji178]

Veldig planlagt, men likevel en slags overraskelse. Har vært under utredning for feritilitetsproblemer med veldig lange sykluser som plutselig oppsto etter førstemann. PCO/PCOS var utelukket.

Skulle akkurat til å begynne med Femar og gikk og ventet på neste menstruasjon da jeg ble veldig sliten og småuggen i sommer. Var vel 7 uker på vei da vi fant det ut :D

Er dumt når man møter kalde personer som hun ene gynekologen dere møtte!
Så bra dere etterpå fikk en bedre, som gjorde noe som hjalp istedenfor å bryte ned. Nå er jo babyen trygt på plass i magen tross «unormale» eggstokker :)

Ja, skulle ikke vært lov å ha hatt sånne ansatte!
Men nå har jeg en liten tass inni magen som jeg gleder meg veldig til å møte[emoji173]

Last edited:
En stor overraskelse, oppdaget graviditeten når jeg var 12 uker. Trudde da jeg var 6 uker men dro til sykehuset for sjekk og da var jeg 14 uker på vei!! [emoji85] så ei lita Fighter som valgte oss. Vi har tre fra før og dette blir vår første felles [emoji4][emoji4] så snart 4 barnefamilie [emoji4][emoji170][emoji171][emoji170][emoji171]

Var ikke planlagt, men var ønsket fra min side. Men hadde ikke tenkt at det skulle skje enda. Et gledelig uhell altså :)

Har pcos og likevel ble jeg uplanlagt gravid i fjor med sønnen vår og uplanlagt gravid igjen nå med den neste gutten vår. Denne gangen ble jeg gravid uten å hatt mens siden februar noe som også var første og eneste mens etter sønnen vår kom til i desember. Så vi var alle ganske sjokkert da testen var positiv, spesielt med tanken på hvor lite aktive vi har vært på den fronten det siste året også :rolleyes: men lillegutten er kjært velkommen i familien og vi gleder oss :Heartred

Gikk på en medisin der det sto det var vanskelig å bli gravid, er singel, så det var ikke planlagt. Men allikevel veldig etterlengtet. Hvis det er lov å si :smiley-ashamed008:Heartred

Gikk på en medisin der det sto det var vanskelig å bli gravid, er singel, så det var ikke planlagt. Men allikevel veldig etterlengtet. Hvis det er lov å si :smiley-ashamed008:Heartred
Såklart er det lov å si :) babyer er en gave uansett hvordan de ble til :) ingen skam å være glad. Også får jo barnet du har fra før et søsken :)

Såklart er det lov å si :) babyer er en gave uansett hvordan de ble til :) ingen skam å være glad. Også får jo barnet du har fra før et søsken :)
Ja. Gleder meg veldig :happy093

Planlagt :)

Back
Topp