var jeg frekk?

verteline

Elsker forumet
jeg var ute å trilla tur med ei vennine i dag som jeg ikke har kjent så lenge (halvt år ca) hun har en jente på 1 mnd...
hun hadde først og fremst pakka jenta godt nedi vogna (bra det altså) så var det bare en liten luke på toppen av vogna for å få luft inn (helt greit det og, såg faktisk bra ut) men da var jo jenta godt nedi og mørkt nedi vogna..

så hadde hun et teppe Over der igjen!... jeg prøvde å si på en fin måte at jeg syns det er litt skummelt å ha teppe på vogna.. men hun forsatte å ha det på... burde jeg ikke sagt noe? var jeg frekk?...

Nei, det syns jeg ikke var frekt, syns det var veldig fint at du sa i fra, hun skulle bare tatt hintet, det er ikke bra for babyen å ikke få luft.
Skummle saker....

Jeg tror jeg hadde sagt i fra selv... Er jo ikke bra for ungen når alt blir tettet igjen.. Er jo bare for å gi tips, du dømmer henne jo ikke 

Nei det var ikke frekt! At de tør!! Og det er jo masse i media om hvor farlig dette er også.. Den nye "trenden"... Ikke bra!!

ORIGINAL: Spire1

jeg syns ikke man er frekk om man kommer med konstruktive råd og kritikk....[;)] det var jo bare godt ment fra din side regner jeg med,,[:D]
ikke tenk på det du[:D]

enig!!![:D]

Litt kanskje

Det kommer jo an på hvordan du sier det, og hvordan hun tar.
Kanskje hun tok det personlig? Kanskje du kan sende henne en link som tar opp temaet og samtidig skrive at du tenker bare på det beste for babyen og ikke kritiserer henne som mor?

Jeg har hatt helseteppe foran vogna, men da kun da sola skinte rett på Sol. Snakk om ett par 5 min max om gangen.

oki bra at dere sier det da!.. tenker jeg ikke mer på det
å var jo ikke meningen som kritikk jeg bare får litt angst for det der teppe stakkars lita.. :S

jeg har lagt ut en slik link på facen for noen dager siden så får bare satse på at hun ser den :P

Syns absolutt ikke du var frekk!Jeg ville gjort det samme..og om det var meg det gjaldt,hadde jeg blitt glad om noen sa fra til meg..er jo til det beste for den lille[:)]

synes ikke det var frekt nei[:)] når man får slik kritikk/råd forandrer man det kanskje ikke med engang, kjenner jeg meg selv riktg. men man har det i bakhodet til neste gang[:)]
så kanskje hun fikk noe å tenke på.

Back
Topp