Var ingenting gale:)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Som eg skrev litt tidligere i dag var eg på føden i dag..
Ankom jobb i 7 tiden og då begynte eg å få ganske vondt i magen.. sammentrekkninger som kom så ofte at det var umulig å ta tiden:p det ble gradvis vondere og når eg i tillegg fekk hodepine og tåkesyn så ringte eg føden og fekk komme inn på Skjekk..
Når vi kom ned så satt vi å ventet en stund før eg fekk på ctg som var helt fin:D vondtene var selfølgelig gitt seg då:p såå satt vi et halvt århundre å ventet på å få komme inn til legen..
Ho kunne se en lang og fin livmor hals som var helt lukket.. ho tok også en test for å sjå om det var noe fostervann lekkasje.. det var det ikkje:D

De fant altså ikkje noe gale, så kunne ikkje gje meg noe grunn til ka det var.. men om det fortsatte og det gjorde vondere skulle eg komme inn igjen..

Han hadde forresten snudd seg med hode ned! Jehoo så no kan han bare kose seg og vokse fram til veke 39 :D

Så godt å høre :)

Det var jo gode nyheter :) greit å sjekke opp uansett :) unødvendig å gå rundt å være bekymret.

Det var gode nyheter. Må holde seg til mai :)

Så bra det ikke var noe gale og det høres jo ut som det ikke er noe fødsel i nær fremtid.. ;)
Det liker vi.. :D
Bedre med en bom tur for å vite at alt er bra enn å sitte å lure...

Hyggelige folk du møtte idag???

De var veldig hyggelig! Sjøl om eg var passe lei etter å ha vært der i 5 timer:p

Veldig glad for at det ikkje er fødsel i sikte enda! :D

De var veldig hyggelig! Sjøl om eg var passe lei etter å ha vært der i 5 timer:p

Veldig glad for at det ikkje er fødsel i sikte enda! :D
Ser den...., verste er jo å sitte å vente uten å ha noe spesifikt klokkeslett å vente på....
Da går tiden seint da...

Kjekt du møtte hyggelige folk,

Ser den...., verste er jo å sitte å vente uten å ha noe spesifikt klokkeslett å vente på....
Da går tiden seint da...

Kjekt du møtte hyggelige folk,

Ja gjekk grusom seint, heldigvis var mannen der :D

ååååå så godt å lese!! var bekymret for deg! Godt å høre at det ikke var noe de fant og håper at det ikke skjer igjen! Det er litt skummelt når kroppen gir deg følelser og vondter man ikke vet hva er for noe!

ååååå så godt å lese!! var bekymret for deg! Godt å høre at det ikke var noe de fant og håper at det ikke skjer igjen! Det er litt skummelt når kroppen gir deg følelser og vondter man ikke vet hva er for noe!
Så godt å høre noen var bekymret for meg<3 håper det ikkje kommer igjen ja for det var ikkje noe kjekt:/ tenkte på deg heile veien ned då. Tenk om det skulle være noe og eg ikkje hadde tlfnr ditt:o gosj! :p

Så godt å høre noen var bekymret for meg<3 håper det ikkje kommer igjen ja for det var ikkje noe kjekt:/ tenkte på deg heile veien ned då. Tenk om det skulle være noe og eg ikkje hadde tlfnr ditt:eek: gosj! :p
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. det har jeg ikke tenkt på :P hahahha sender det på fjasen =)

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. det har jeg ikke tenkt på :P hahahha sender det på fjasen =)

Hihi gjør det:) skal gjør det samme:) er ikkje så mykje på dataen, må holde kvar bokstav inne i 3 sek før bokstaven kjeme opp på skjermen.. :o tenk om eg ikkje hadde hatt appen.. kunne ikkje vært med på krigen eg då:o

Hihi gjør det:) skal gjør det samme:) er ikkje så mykje på dataen, må holde kvar bokstav inne i 3 sek før bokstaven kjeme opp på skjermen.. :o tenk om eg ikkje hadde hatt appen.. kunne ikkje vært med på krigen eg då:o
Hahahaha guri malla! Skjønner veeeldig godt du ikke gidder det ja! Haha, huff! Godt brukt data da kanskje? Hihi1

Hihi ja pussig at den ble helt merklig etter at den ble brukt som bilbane hinn dagen:p

Bilbane faktisk? Hehe

hehehe kjempe morro det :eek:

Back
Topp