Var ikke den kul

someeone

Gift med forumet
så vet ikke jeg altså ! 
http://kreativjuleglede.blogspot.com/2009/11/adventskalender.html
æsj, linken virka ikke helt, men er bare og trykke på adventskalendere i
høyre hjørne så kommer det opp =)

Kribler i henda etter og scrappe når jeg kommer hjem igjenn[:D]
Hihi... kjøpte min første julegave idag foresten *stolt*[8D]

Se der...Da har du en hobby[8D]

Ja, tenker litt på å lage en sånn en til sambo, men det må jo skje i all hemlighet...Vanligvis så har jeg pakket inn digget hans (som forøverig alltid er marsipan pølse og gullbrød(de små) ) og hengt opp i en snor på kontoret hans...Han har fått en skjorte eller/og slips i pakkene også[:-] I år skal han så sokker og boxsere...Han var skuffa for han fikk ikke sokker i fjor[8|]

ORIGINAL: *MaCa*

Ja, tenker litt på å lage en sånn en til sambo, men det må jo skje i all hemlighet...Vanligvis så har jeg pakket inn digget hans (som forøverig alltid er marsipan pølse og gullbrød(de små) ) og hengt opp i en snor på kontoret hans...Han har fått en skjorte eller/og slips i pakkene også[:-] I år skal han så sokker og boxsere...Han var skuffa for han fikk ikke sokker i fjor[8|]

Jøss, sambo fikk bare godteri i fjord... men jeg skal vurdere sokker og sjorter !
Det var jo ikke så dumt [:)]

ORIGINAL: Someeone

Jøss, sambo fikk bare godteri i fjord... men jeg skal vurdere sokker og sjorter !

Jeg hadde ikke kjøpt sokker til han i fjor for syntes han hadde så mange fra før, så lurte jeg på litt hvorfor han så så furten ut da (ikke bosktavelig furten, men sånn man ser ut når man ikke har fått noe man ønsker seg), nei lurte bare på hvor sokkene var siden han hadde fått de hvert eneste år og gledet seg til så han kunne kaste de gamle[8|]

Jeg får ikke en dritt hvert år...

Har får sambo (på lik linje med ungene) kalender som jeg lager, julestrømpe på julaften, og påskeegg...Jeg nada hvert år...I år skal jeg ha altså...[:-] Synes ikke du jeg fortjener det???

ORIGINAL: Someeone

Jeg hadde ikke kjøpt sokker til han i fjor for syntes han hadde så mange fra før, så lurte jeg på litt hvorfor han så så furten ut da (ikke bosktavelig furten, men sånn man ser ut når man ikke har fått noe man ønsker seg), nei lurte bare på hvor sokkene var siden han hadde fått de hvert eneste år og gledet seg til så han kunne kaste de gamle[8|]

Har får sambo (på lik linje med ungene) kalender som jeg lager, julestrømpe på julaften, og påskeegg...Jeg nada hvert år...I år skal jeg ha altså...[:-] Synes ikke du jeg fortjener det???

Hehe, samma som her da[8D] Tror det er en mann folk ting, og tenke at vi damer ikkje har behov for slike ting[X(][:D]

Det hadde ikke jeg gått med på altså [:-] Skal han få, så burde du også få !
Her hadde vi lagd kalender til hverandre i fjord. Men tror nok han endrer
seg litt i år, han fikk kun godteri og jeg fikk kortstokk, penner, blyanter og
sånne ting [8|] Men tror han lærte fort at jeg kom til og  bli skuffa, så på slutten
fikk jeg flax lodd også [:D]

Første året jeg var sammen med samboeren min så lagde jeg pakkekalender til han. Da hadde han akkurat kjøpt seg leilighet og jeg kjøpte ulike kjøkkenting som han trengte og pakket inn og boxere og t-skjorter, lagde kalender på fotoknudsen med bilder av meg som han fikk ene dagen i kalenderen og snope ting noen dager. I fjor lagde jeg kalender til han ved å kjøpe et stort rødt ark som jeg klippet opp i like store biter og skrev datoene på for dagene i desember og så skrev jeg ting på baksiden. For eksempel: "Noe søtt til verdens beste kjæreste" og så fikk han noe snop som han liker. Noen dager skrev jeg middag laget av din kjære. Og en dag spanderte jeg middag på restaurant og så var vi på kino. Ellers fikk han f. eks. almanakk som han bruker på jobb og cder som han han ønsket seg. Julehefte +++ Jeg synes det er så kjekt å lage til sånt og hvertfall når jeg merker hvor glad samboeren min blir for det.

Egentlig har jeg aldri vært hobby frelst, men føler jeg er blitt
eldre nå for jeg blir mer og mer gira på hobby ting.
Slik som disse ubersøte klossene, de må jeg bare ha ! [:D]
Tenker de er fine til pynt på baby rommet [:)]

Back
Topp