Var i Tøyenbadet i dag (skuffet) samme som generelt

*Gullungene*

Forumet er livet
De har jo nå drevet med oppussing lenge, men kan ikke si jeg ser de helt store forandringene.
Jo, garderobene/dusjen hadde vel blitt bedre, men gulvet der er jo griseglatt!!
Hadde med vår 2 år gamle datter dit, da hun ELSKER å være i bassenget.
På et skilt der står det at det lille bassenget kun er for de som ikke er svømmedyktige, og deres
ledsagere. OK, skjønner at flere vil være i varmebassenget, men når tenåringer kommer hoppende, stupende osv.
da synes jeg badevaktene burde ta ansvar for å få de ut av bassenget!
Jenta vår fikk ikke beveget seg fritt i det heletatt.
Videre tar vi henne med ved kanten på det store bassenget, vi er med og hun bruker armringer.
Her var det nesten ingen, så hun kunne fint hoppe fra kanten og til oss.
Jo, da kommer det en badevakt "barn med armringer får ikke oppholde seg i det store bassenget"
Øh.. vil det si at de som ikke er svømmedyktige kan komme tilbake når de KAN svømme det da?
Når ingen sier i fra i det lille bassenget, hvor skal de minste da kunne oppholde seg?
Og en annen ting, badevaktene der er ELENDIGE!!
Har selv drevet som aktiv svømmer i maaange år, og har vært badevakt.
INGEN følger med ved barnebassenget (satt noen inne i den bua der, men de bare spiste og trykka på mob)
De ferreste av de bruker fløyte osv. Nei, jeg er ikke positivt overrasket over Tøyenbadet.
Hadde generelt sett sett for meg et litt mer moderne bad da de først har pusset opp.
Ikke fikk vi parkere på parkeringsplassen der ute heller, dusjene kunne man ikke regulere tempen på, så plutselig var de GLO varme, etterpå var de IS kalde, og da vi skulle dra hadde skoene til min kjære blitt stjålet!

Måtte bare få ut litt frustrason over dette badet som jeg hadde blitt snudd om til det bedre!

Har ikke vært der på noen år jeg - da ble den våte badedrakta mi stjålet mens jeg var inne i bastua i to minutter.... [:@]

Så kjipt!

Skjønner at det ikke frister til gjentagelse.

jeg har fått anbefalt et bad i lillestrøm, men husker ikke hva det heter. Det var visst med sklier og diverse og man får en badebleie når man betaler for barna.

Må finne ut mer om det tror jeg. Tøyen blir tydeligvis ikke aktuelt!

Nei, det var FATALT dårlig, synes jeg.
Nå er jeg vant med gode svømmehaller da, så mulig
det er mye av grunnen, men dette var rett og slett IKKE bra!

Eneste bad jeg vet om i Lillestrøm er det utebadet med sklier og greier (a-la frognerbadet) - kommer jo fanken ikke på hva det heter... Kanskje det har kommet innebad der også nå?

Skjønner deg veldig godt jeg Gullungen.

Har vært på Tøyenbadet og badet der mange ganger, og visste at dem skulle pusse opp for 9 år siden eller no. Det store bassenget er jo is kaldt og det lille er jo varmt. Dem kunna ha hatt varmt vann i det store og synes jeg.

Holmlia Bad likte jeg meg best, for der er det sklie, og et stort basseng som langt og som blir smalere og dypere.

Da vet jeg hvertfall hvor jeg ikke skal ta med meg Marcus når vi er Oslo.

Badevaktene på Tøyen har alltid vært elendige, de har lissom ikke brydd seg om det lille bassenget men det store har dem brydd seg om.

Så utrolig kjiipt!
Du får komme til Askim. Der har vi østfoldbadet!! Det synes jeg er ålreit!![:)]

ORIGINAL: lenemor

Eneste bad jeg vet om i Lillestrøm er det utebadet med sklier og greier (a-la frognerbadet) - kommer jo fanken ikke på hva det heter... Kanskje det har kommet innebad der også nå?

"nebben"

ORIGINAL: Anjalef

Har vært på Tøyenbadet og badet der mange ganger, og visste at dem skulle pusse opp for 9 år siden eller no. Det store bassenget er jo is kaldt og det lille er jo varmt. Dem kunna ha hatt varmt vann i det store og synes jeg.

Holmlia Bad likte jeg meg best, for der er det sklie, og et stort basseng som langt og som blir smalere og dypere.

Badevaktene på Tøyen har alltid vært elendige, de har lissom ikke brydd seg om det lille bassenget men det store har dem brydd seg om.

Det store bassengen skjønner jeg er kaldt.
Om man skal svømme i vaaarmt vann er det PYTON![;)]

ORIGINAL: * Gullungen *

ORIGINAL: lenemor

"nebben"

Jaaa - nebbursvollen/nebben ja! [:D] Jeg har "blitt blotta" i ene bassenget der en gang.... tok sklia ned, og ett sekund bak meg kom en voksen mann som klarte å tre foten nedi bikinibuksa mi så knytinga på siden røyk (det var in på den tiden med sånne knytebikinier) [:'(]. Kjempegøy når du er 13 år - NOT [:@]

ÆSJ!!! [:@]

Man skal jo føle seg trygg også da!!! Forstår godt at du ikke ble noe videre imponert ja!

ORIGINAL: * Gullungen *

ORIGINAL: Anjalef

Det store bassengen skjønner jeg er kaldt.
Om man skal svømme i vaaarmt vann er det PYTON![;)]

Sant det men det kunne vært litt varmere, ikke fullt så varmt som det er i det lille da.

Back
Topp