Var i familieselskap i går...

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
...og fikk disse kommentarene: «går du her ennå, altså?» (som i: så du har ikke født ennå?), «ja nå er vel kofferten pakka», «er du klar nå da?» - og i hvert fall 10 stk ønsket meg lykke til med fødselen da vi skulle gå. Veldig merkelig følelse - jeg er klar over at det kanskje bare er dager til fødselen, men samtidig er det surrealistisk å få sånne hilsener. Jeg tror ikke det kommer til å gå helt opp for meg før hodet står i åpningen...
 
Åh, jeg husker hvordan det der er :angelic: følte det så urealistisk at vi skulle få baby, og da han kom i uke 36 og jeg IKKE var klar og forberedt skjønte jeg ingenting. Var innlagt på sykehuset da vannet gikk, og begynte faktisk å diskutere med jordmor om det ikke kunne bare være det at jeg hadde skikkelig tissa på meg, for jeg var helt i sjokk over at fødsel faktisk skulle starte, gikk ikke opp for meg før babyen var helt ute og lå å titta på meg, og enda da så var jeg i sjokk :hilarious:
 
Ja det går fort nå! Og det er rart å tenke på at han er her snart. Og alr skal dreie seg om han. 28 dager igjen.
 
Ja, det er helt merkelig. Jeg er 38 + 5 i dag, og det er nesten ikke virkelig. Snart er lille her og jeg er da ferdig med ni måneders graviditet. Lille kan faktisk komme når som helst. Tror jeg har der meste klart, jeg vet ikke hvor mye mer jeg egentlig kan forberede meg på dette..
 
Nei, man blir vi aldri helt forberedt...det er vel det jeg også kjenner på:)
 
Sånn har det vært med alle mine små, altså både de to jeg har og den som kommer om noen uker. Det er helt uvirkelig helt til man ligger der med baby på brystet. Til og med under fødselen føles det uvirkelig for meg. Men det er utrolig hvor kjapt det kjennes ut som om den babyen alltid har vært der og hører hjemme hos deg:Heartred
 
Det må ha føltes uvirkelig:p
35+0 og hun kan jo komme, men hun trenger ikke enda:hilarious: Er så redd for å være langt hjemmefra når det starter.
 
38+4 idag, og førstegangs. Nettopp kommet fra kontroll hos jordmor. Når ho sa «Ja da sees vi på neste kontroll på termindagen, hvis du ikke har født alt da!» Wait,what?! Jeg skal jo faktisk føde ut den bølla inni her også snart :hilarious: Shit som tiden har gått :woot:
 
Tanken har slått meg flere ganger i det siste at jøss jeg er virkelig gravid.. (jeg drømmer så mye rart for tiden at det kunne jo lett ha vært en drøm..:hilarious: )Som Junifrue skriver, i det øyeblikket mann har født og har babyen der.. kjennest det ut som at det alltid har vært sånn :)
 
Back
Topp