Var hos legen

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
på onsdag,å idag fikk jeg time til OUL i posten :) Det gikk utolig fort til å være sykehuset :P 2 september fikk jeg time,tror jeg er litt over 19 uker da :) Alt begynner å bli litt virkelig nå :D :D Å 10 uker i morgen :D:D:D:D:D:D:D:D:D JIIIPPIIII :D

Sååå herlig!!
Her blir det ikkje bestillt OUL før eg er 12 veker, så forsatt halvannen veke igjen til eg får bestillt det ;) Håper å få time i midten av august :)

Samme her! Lege onsdag og brev fredag fra sykehuset, det er meget kjapt jobbet! :) Jeg fikk 2.august, mistenker at det går fort dit :)

Samme her! Lege onsdag og brev fredag fra sykehuset, det er meget kjapt jobbet! :) Jeg fikk 2.august, mistenker at det går fort dit :)
Oi,det er jo bare knappe en måned til :D Heldige deg :) Tror de neste 2 månedene blir å gå saaaaakte :/

Jeg var hos lege for 1.5 uker siden. Men har ennå ikke fått ul timen min i posten! Er i uke 13+4. Er så spent hva ti jeg skal?! Noen som kan tippe en dato for meg?:-)

Kjekt! :) Eg fekk time 15.august og er då i veke 18.

Jeg fikk også 2 september men jeg er 14 uker i dag så synes i grunn det var i overkant sent!! :(

Hilken uke er du i da? Jeg fikk feil med førstemann, de trodde jeg var i uke 18 når jeg fikk time, men jeg var i uke 21 . Jeg ringte og fikk ny time :)
Da er jeg i uke 23! Men da skal jeg prøve meg på en ny time :)

Så gøy. Alltid moro å ha noe å se frem til. Fikk endelig søkt om fødeplass i dag, og legen sa at jeg burde få innkallese til UL innen to uker. Veldig spent på når det blir. Gleder meg :)

Back
Topp