Var hos legen i dag

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
BT på 160 over 98. Mye utslag på urin og rar puls.
Så tilbake på mandag for masse prøver, EKG osv.
Urin er til dyrkning . Så spent på hve dette er . Kanskje stress?
Aldri vært plaget med noe. Så spørs om det er svangerskapsrelatert eller stress .
 
Sniker fra september :) har du prøvd å ta blodtrykket når du er rolig? Jeg blir alltid ubevisst stresset av å være hos legen så trykket mitt er alltid høyt (over 140/90) men når jeg tar det på pausen i jobb er det i det normale sjiktet :) Får også veldig mye ekstraslag når jeg er stresset. Tatt ultralyd av hjertet og utelukket noe farlig. Men nå som jeg er gravid har ekstraslagene tatt seg kraftig opp pga økt blodmengde i kroppen :) har masse ekstraslag hver dag og ujevn rytme men vet jo det er ufarlig:)
 
Sniker fra september :) har du prøvd å ta blodtrykket når du er rolig? Jeg blir alltid ubevisst stresset av å være hos legen så trykket mitt er alltid høyt (over 140/90) men når jeg tar det på pausen i jobb er det i det normale sjiktet :) Får også veldig mye ekstraslag når jeg er stresset. Tatt ultralyd av hjertet og utelukket noe farlig. Men nå som jeg er gravid har ekstraslagene tatt seg kraftig opp pga økt blodmengde i kroppen :) har masse ekstraslag hver dag og ujevn rytme men vet jo det er ufarlig:)

Føler jo jeg var rolig . Har dog en veldig stressende jobb som nestsjef .
Var plaget med blodtrykket de forrige svangerskapene også . Så som legen sa det kan jo være det bare er sånn for meg .

Veldig ekkelt med det hjerte greiene . Har mye hjertefeil i familien . Så nå får vi tatt en skikkelig sjekk :)
 
Back
Topp