var hos legen i dag!

Miss Honey

Betatt av forumet
ikke i forbindelse med graviditet men måtte jo nevne det for han! Han syns det var så gøy og sa "vi har jo ultralydapparat her! Vi ser sikkert ingenting utvendig skden det er så tidlig men kom så prøver vi!" Fant fosteret med en gang. Hjertet slo fint og tydelig. Men han mener jeg er 8+5! Hører til september i så fall. Men venter litt til og ser hva neste måling sier før jeg flytter meg :)

I begynnelsen (på TUL) flyttes man gjerne mye frem og tilbake, så er ikke før OUL man skal forholde seg til ukene for sikkert :) da medmindre det er store forskjeller på menstermin og TUL da. Husker legen sa i første svangerskapet mitt når jeg var 13 uker på vei og han mente jeg var 16 at "men pytt, vi holder oss til menstermin frem til OUL siden det er den som er avgjørende. De vokser jo sånn i rykk og napp de små trollene her" :) fantastisk at du fikk sett et hjerte som slo!! Gratulerer så mye! :D

Det stemmer egentlig veldig bra at jeg er over 8 uker for jeg hr nesten ikke fått det til å stemme med når vi har hatt sex. Hadde sex nyttårsaften og 12. januar. Ifølge mens hadde jeg eggløsning 5. januar men var av en eller annen grunn sikker på jeg hadde eggløsning 12. januar pga. mye slimete utflod akkurat da. Og husker jeg tenkte det "hm..har jeg eggløsning selv om jeg går på prevansjon?" Og egentlg derfor jeg tok test et pr uker senere.. men i følge dette var jeg jo allerede gravid da, og kanskje jeg bare hadde mye utflod pgs det? Da stemmer i hvert fall alt mye bedre med mens :)

Heldig du som har lege med ultralyd, og gratulerer med bankene hjerte :D

Ååå så gøy! Gratulerer med bankende hjerte <3

Back
Topp