var hos lege idag

pusi82

Gift med forumet
Legen min sa også at jeg skulle stole mere på mens enn på ul termin![:)]

Legen målte symfemål, fosterlyd, blodtrykk, hb, vekt og sjekka urinen.

Han sa at plagene jeg har i beina, spesielt om kvelden, kan være væskeansamling. Men jeg har ikke vært hoven eller merket noe vann i kroppen enda! Fikk beskjed om å prøve å sitte høyt med bena spesielt på kveldstid, men syns ikke det hjelper stort jeg, smertene er der for det [&:]

Symfemålet var mellom 21 og 22, fosterlyden på 136, blodtrykket på 120/60, hb'en var på 11,6, vekta var 79 og urinen var fin! [:D]

Så får vi se hva jordmora sier når jeg skal til henne på onsdag!

yepp er veldig glad for det!!

Om smertene kjennes som kramper eller som om bena sovner så bind ulltråd rundt anklene, jeg gjorde det på begge mine bein å kjenner nesten ingenting til smertene lengre.

takk for tipset Night_Owl. skal se om jeg finner ulltråd å teste det ut!

Ja, sant. Jeg stoler på mens-termin jeg, for jeg vet når Jamie er laget og, så jeg gidder ikke å bry meg. Er jo bare å ta det som det kommer.

hei.
så bra at alt sto bra til.
her vært hos jordmora i dag, og alt var bra med oss også[:D]
det er så betryggende å vite.

Yepp ungen kjæm når den e klar te å kom ut velg e å tru! Å som både legen å jordmora sei så kjæm den væll nærmar mens termin enn ka ul termin.

Så bra dynnna, e ska te jordmora i mårra.

Så godt å høre at alt sto bra til med deg og den lille!!!! Deilig følelse å høre det...var hos gynekologem idag jeg, og heldigvis var alle målingene bra!![:)] Litt lav blodprosent, men får bare prøve å få i meg enda mer jern da...

Back
Topp