Var hos jordmora idag :)

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Og fikk høre en veldig sterk hjertelyd, muligens 2
Enten beveget babyen på seg veldig masse , eller så har eg 2 inne her
Så ser fram til ul nå om en mnd ! Var så fantastisk å høre hjertelyden, og den var unormalt sterk  sa jordmora i forhold til hvor langt eg er på vei

Ellers var eg inne å tok blodprøver idag og da blei eg veldig dårlig så måtte sitte en stund før eg greide å gå ut til bilen.. Og fikk endelig fysiotime allerede i morgen så det ser eg fram til, så eg kan prøve mitt beste og holde bekkenløsninga i sjakk :)

oj så spennende! Du får ikke ultralyd tidligere for se å om det er to da?

Uansett veldig herlig å høre hjertelyd da!! Jeg skal på ul imorra og gleder meg veldig!

Nisa skrev:
oj så spennende! Du får ikke ultralyd tidligere for se å om det er to da?

Uansett veldig herlig å høre hjertelyd da!! Jeg skal på ul imorra og gleder meg veldig!

Får nok ikkje det nei, men det går egentlig bra for tenker at en mnd går fort :)
Da skjønner eg at du gleder deg ja , er så kjekt og spennende med ul :)

oi, så spennende da, ten om du har 2 der inne??? Tror aldri jeg hadde klart å vente en hel mnd på ul nå.. hehe....  

Oi hjelpes så spennede ukene går sikkert ikke raskt nok til odrinær ul tenker jeg.
Du har en fra før ikke sant?  Blir spennede om det kommer tvilling mammaer her...Flott å høre hjertelyd, blir så mere virkelig da

Oj! Tenk om det blir to stykker! Uansett hva det blir var det nok betryggende å høre lyden:) Glad på dine vegne:D

Gizmonie skrev:
Oi hjelpes så spennede ukene går sikkert ikke raskt nok til odrinær ul tenker jeg.
Du har en fra før ikke sant?  Blir spennede om det kommer tvilling mammaer her...Flott å høre hjertelyd, blir så mere virkelig da

Spennende ja :) om det er tvillinger så blir eg jo 3 barnsmor ved 21 år gammel :p :) har en gutt på 2 fra før av ja :)

Tittetitt skrev:
Oj! Tenk om det blir to stykker! Uansett hva det blir var det nok betryggende å høre lyden:) Glad på dine vegne:D

Var veldig betryggende:) tusen takk :D

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
oi, så spennende da, ten om du har 2 der inne??? Tror aldri jeg hadde klart å vente en hel mnd på ul nå.. hehe....  

Hehe, blir nok å gå å lure litt ja :p blir spennende :)

Spennende! Flott med sterk hjertelyd!

Hører om mange som blir sendt til tidlig UL pga mistanke om tvillinger. Tydeligvis stor forskjell rundt i landet.

WOW, spennende da!

Så spennende tid du har i møte, tenk om det er to der inne! 

Back
Topp