Var hos jordmor i går

Hva ser en på som lang reisevei? Bare lurer her...det blir 3-3,5 t for min del og jeg ser på det som langt nok når en har vondt men det er ikke sikkert helsevesenet mener at det er langt...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjelpes! Så spennende det er her inne om dagen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva ser en på som lang reisevei? Bare lurer her...det blir 3-3,5 t for min del og jeg ser på det som langt nok når en har vondt men det er ikke sikkert helsevesenet mener at det er langt...


Sent from my iPhone using BV Forum
Ser er jo sykt langt, hadde aldri dratt så langt med rier. Kjenner du ingen som bor i nærheten av sykehuset?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva ser en på som lang reisevei? Bare lurer her...det blir 3-3,5 t for min del og jeg ser på det som langt nok når en har vondt men det er ikke sikkert helsevesenet mener at det er langt...


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har to timers reisevei, men har hatt ganske raske fødsler begge de to forrige gangene. Sist fødsel tok det to timer fra 3 cm til han var ute, og starten på fødselen var veldig diffus.

Jeg vil definitivt si at du har lang reisevei!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser er jo sykt langt, hadde aldri dratt så langt med rier. Kjenner du ingen som bor i nærheten av sykehuset?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei men jeg fikk tilbud om å reise noen dager før terminen men det frister lite. Grunn til det er at babyen kan finne på å holde seg der inne i 14 dager til det vil aldri fungere med logistikken hjemme og det får være måte på hvor lenge en skal ligge på sykehuset og vente... Har heldigvis mulighet til å bli kjørt med ambulanse, i verste fall luftambulanse ( mannen kjører sykebil blant annet). Satser på at denne minien bruker litt tid noe første mann ikke gjorde


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei men jeg fikk tilbud om å reise noen dager før terminen men det frister lite. Grunn til det er at babyen kan finne på å holde seg der inne i 14 dager til det vil aldri fungere med logistikken hjemme og det får være måte på hvor lenge en skal ligge på sykehuset og vente... Har heldigvis mulighet til å bli kjørt med ambulanse, i verste fall luftambulanse ( mannen kjører sykebil blant annet). Satser på at denne minien bruker litt tid noe første mann ikke gjorde


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, hvis ikke du er bekymra/engstelig så vet du beste selv når det passer å dra.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen kom hjem i går ettermiddag, og nå er det mindre kynnere og tegn på fødsel enn på lenge. Haha, typisk :P Dere skal se hun blir der inne lenge enda!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva ser en på som lang reisevei? Bare lurer her...det blir 3-3,5 t for min del og jeg ser på det som langt nok når en har vondt men det er ikke sikkert helsevesenet mener at det er langt...


Sent from my iPhone using BV Forum
:O Det er laangt! Jeg har en time å kjøre, og pga rask fødsel sist har jeg fått beskjed om å komme med en gang jeg merker noe av sjukehuset. Kjenner jeg er veldig nervøs for er så redd det skal gå for fort og vi ikke kommer fram. Hadde dødd hadde jeg hatt over tre timer tror jeg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk henne til å sjekke modning siden vi har lang reisevei. Og livmormunnen er 1,5 cm og midtstilt, det er godt modent og jeg har 1-2 cm åpning. Så her har kynnerne jobbet bra! Litt skummelt, vi har det jo desto travlere når det først setter igang...

Ellers så tror kanskje jordmor jeg har en stjernekikker ombord. Det er jeg ikke like glad for da, selv om hun jo kan snu seg både frem mot og i selve fødselen... Krysser fingrene for at hun gjør det! Hodet er festet, så jeg slipper iallefall å bekymre meg for det om vannet skulle gå da. Ganske overrasket over det egentlig siden jeg er tredjegangs og det enda er to uker til termin.

Så nå går jeg egentlig bare og venter! Har murringer, kynnere, stikninger og nedpress, og tuppa er til tider brutal med meg (les: føles som jeg får bank innvendig), spent på når det hele setter igang altså. Håper hun venter til i morgen kveld iallefall, for mannen er på jobbsamling to timer unna!


Sent from my iPhone using BV Forum
Syns ikke jeg har sett noe til deg her inne på en stund nå?? Hvordan går det??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har gått m 2 cm åpning i to tre uker nå . Men like gravid ja


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp