Var hos jordmor i dag..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Å fikk beskjed om at nå er det over med fysisk bevegelse.. Selv om hun skjønner at det er umulig med en 2 åring i hus.. Ingen mer handling, bæring, pakking, vasking, gåing osv.. Hun sa i fra at om jeg ikke ønsket å sitte i rullestol etter fødselen, så måtte jeg bare bremse totalt.. Kjenner jeg blir søkksvett, vi er jo midt i flytting jo.. Har også lagt på meg nesten 10 kilo på en måned, MASSE vann.. Hadde litt eggehvite i urinen, men fint blodtrykk.. 120/60.. Men som jeg sa til henne, så får jeg ikke høyt blodtrykk, det er visst umulig for min del.. Fikk en 2er på ødem, og beskjed om at jeg mest sannsynlig blir satt i gang i uke 38.. Pga bekkenet og MYE vann.. Fungerer jo ikke for tiden.. [:(]

Ååååh, jeg vet ikke hva jeg skal si.... [&:]
Dere har vært så ufattelig uheldig..

Håper det lyser i tunnelen for dere så snart så mulig!

Håper dere får MASSE hjelp med flytting, pakking, vasking, bæring og alt!!!! 
Stor klem!

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Linda! Kordan i alle daga skal dettan gå da? Har du nåkka plan????

Æ har foreløpi ingen plan.. Føle for å legge mæ ned å innse at d e fullstendi over.. Men æ vet jo at d ikkje akkurat hjelpe stort.. Æ å han Eirik må bare planlegge pakkinga nøye.. At han flytte borde bort til der æ ska pakke ting, så pakke æ kun i høyda å får lagt i eske i høyda.. Klare jo fint å stå rett opp og ned å bevege arman så.. Men gud at d aldri tar slutt på motgangen.. [:(]

sender en stoooor klem til deg linda[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bdancer

hør på henne, det er lurt!! Legen og jordmora mi i Oslo var ikke nøye med oppfølging og da jeg flyttet og fikk ny jordmor ble jeg lagt inn på sykehuset med alvorlig svangerskapsforgiftning. Men jeg drev å flyttet og bar og vasket og trente masse.... svangerskapet endte i kramper og sluttet å puste og hastekeisersnitt... Hør på jm og hold deg i ro!! kjempeviktig!

Huff, ja.. Jeg vet jo hun har rett.. Det er ikke mere Linda å ta av nå.. Men jeg ser virkelig svart på dette.. Sambo må ferdigstille huset, så leiligheten nede, så pakke alt vi har her alene, så vaske huset klart til innflytting, så flytte alt bort, så vaske leiligheten her etter oss.. Å alt dette FØR 12 Mai.. Det er ikke så mye sambo å ta av heller[:(] Ikke har vi noen til å hjelpe oss heller.. sitter å veier for og i mot, om jeg skal ringe bestemoren min i hammerfest å høre om hun kan hjelpe.. Men hun har slitt litt med armene i det sisste, så det frister ikke mye det heller.. *sukk* Det ser mørkt ut der framme..

Back
Topp