Var hos JM idag..

.lillevims

Elsker forumet
Og hun kunne fortelle at hode lå overraskende langt nede i bekkenet! Hun skrev på journalen min at hode var festet, men kunne ikke med sikkerhet si at det faktisk var det.
Det var godt med fostervann, så jenta har det fint inni her [:)] Masse liv og masse kynnere, satser på at de er effektive.. [;)]

Noen av dere som har fått beskjed om at hode er festet?
Jeg er 33 uker +..

Jah, så spiste jeg lunsj med ei venninne og så var jeg hos frisøren! Har klippet av en god del, hadde ganske langt hår før. [:D]

Så bra at hun skjønner hvilken vei hun skal ut da[:D]
Nå er jeg endel kortere enn deg, så har ikke fått den beskjeden enda. Men store snuppa mi festa hodet sitt rundt uke 33-34.. [:)]

Deilig med ny frisyre da[:D]

Så godt å høre at hun ligger riktig vei og vet hvor hun skal ut ;) Jeg er i dag 33 uker og var til jordmor. Fikk beskjed om at han lå med hodet ned, men det var ikke helt festet enda.

Jeg er 32 uker i dag og var hos legen min på kontroll. Vi vet at hodet ligger ned, men hun ville ikke kjenne etter om det hadde festet seg ennå, siden det ga med rier når jordmor sjekket med for 2 uker siden. Har hatt så mye og sterke kynnere i det siste så hun ville ikke provosere det noe mere..

Back
Topp