Var graviditeten planlagt?

JA, og veldig ønsket :)
 
Planlagt [emoji7][emoji7]
 
Ikke planlagt! Vi skulle starte neste prøveperiode etter påsken neste år. I dag testet jeg positivt og vi fikk oss en gledelig overraskelse[emoji173]️
 
Veldig ønsket :) Har jobbet for dette i 2,5 år. Inni forsøkstiden har vi vært gjennom en SA. Så om denne klorer seg fast til august blir det bok en bortskjemt liten sak [emoji849][emoji173]️
 
Ikke planlagt. Har hormonspiral, :facepalm:og vet jeg får EL med denne. Men hadde nå ikke trodd at det skulle gro seg fast en liten spire. :sorry:

Men vi får se om den sitter etter uttak av spiralen. :nailbiting: Må sjekke blodprøvene også. Fikk først 2 positive så har jeg fått 3-4 negative, men slo ut positivt hos legen, så vi får nå se om det er noe. Har jo symptomer. :depressed:
 
Planlagt. Prøvd lenge. Lyktes med ICSI. Redd for å miste....
 
Ikke planlagt. Har hormonspiral, :facepalm:og vet jeg får EL med denne. Men hadde nå ikke trodd at det skulle gro seg fast en liten spire. :sorry:

Men vi får se om den sitter etter uttak av spiralen. :nailbiting: Må sjekke blodprøvene også. Fikk først 2 positive så har jeg fått 3-4 negative, men slo ut positivt hos legen, så vi får nå se om det er noe. Har jo symptomer. :depressed:


Og dermed var man visst ikke gravid mer[emoji85] Normal blodprøvesvar.
 
Var planlagt [emoji4] men ble som flere veldig sjokka over at det gikk på 1pp.
 
Ikke planlagt.. :wideyed: skulle egentlig begynne å prøve neste sommer/høst. Men vi tok en feilvurdering av syklus - og nå sitter vi med positiv test! Men velkommen skal den lille være :Heartred blir 1,5 år mellom mine to da :nailbiting:
 
Back
Topp