Var graviditeten planlagt?

Planlagt og etterlengtet :) Satt på 4. forsøk. Synes det var lenge nok å vente, hehe. Tiden går sakte når man har store ønsker..
 
Første var ikke planlagt og egentlig ikke ønsket (vi var egentlig et slikt vi ønsker oss egentlig ikke barn par), men veldig glad for at h*n kom :D Var bare veldig sjokkerte og måtte bruke masse tid på å falle til ro med avgjørelsen. Nå kunne vi ikke vært mer lykkelige :D Spira nå er veldig planlagt, så en helt annen følelse. Moro det også :D
 
Veldig planlagt her [emoji173]️ Lenge ønsket, men ventet grunnet studie og jobb.
 
Planlagt. Men utrolig overasket da det satt på første forsøk, hadde trodd det skulle ta mer tid. Men vi er strålende fornøyde <3
 
Denne var planlagt, akkurat som førstemann. Satt på første forsøk nå. Trodde det skulle ta lang tid, har hørt om mange som sliter med nr.2...[emoji849]
 
Nja vi tok det som det kom denne gangen. Beskyttet oss ikke og kosa ikke noe ekstra. Hadde det i hodet at vi var velsignet med ett barn og får vi ett til er det bare en god bonus :)
 
I aller høyeste grad planlagt, etter nesten to år med prøving er dette andre ivf forsøket. Håper den holder helt til mål :Heartred
 
En gledelig overraskelse!
Vi har snakket om en tredjemann, men tenkte egentlig på denne tiden til neste år. Ting blir ikke alltid slik som man planlegger. [emoji4]
 
Veldig planlagt! 2,5 år med prøving og 3,5 års planlegging. 4 ICSI forsøket etter over 2 år med tabletter og sprøyter. ENDELIG! ❤️
 
Denne var planlagt, satt på PP2 faktisk. Så for meg lang prøvetid nå siden første satt før vi begynte å prøve. Så nå håper jeg bare denne spira klorer seg fast :)
 
Veldig planlagt, over lengre tid.

Men vi ble også litt overrasket, som en over her, vi hadde ikke trodd det skulle gå på 1PP. Nå krysser vi fingre for at spira holder seg til termin :)
 
Ikke planlagt, da minste mann kun er 5mnd men en gledelig overraskelse da vi alltid har tenkt å gi han søsken.
 
Veldig planlagt og ønsket! Har ei fra før, og har prøvd i 2 år, så hadde time for «utredning» i januar! Den skal avbestilles i morgen [emoji16] Jeg er så utrolig glad nå! [emoji4] Smilet går rundt! Hihi
 
Har prøvd aktivt i 1 år før vi fikk hjelp i mai i år. Veldig ønsket og planlagt :) jeg er allerede over "grensa" mi for når jeg ville bli gravid aldersmessig, så godt at det gikk nå ;)
 
Veldig planlagt ja :) Vi tok det opp ordentlig første gang i vår, og snakket om det et par ganger til, før vi endelig bestemte oss for å slutte med prevensjon 2.oktober. Og så gikk det jammen meg på 2.pp :woot:
 
Back
Topp