Var graviditeten planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
planlagt [emoji3] positiv i pp 1 [emoji4]

Ikke planlagt, men mer en velkommen ❤ fikk tilbake mensen i mai etter første med veldig ustabil syklus og så var det positiv test. Ønsket meg i grunnen to tette så det blir perfekt med 2år i mellom :)

Definitivt. Prøvd siden august 2016, mistet 3 ganger i år. Så håper denne sitter ❤️

Ja, var jo det. Men etter MA i juli, tok jeg prøvingen ganske pø om pø.. var ikke aktive prøvere i den forstand. Lette ikke etter el og hadde kun sex når vi følte for det. Men plutselig var jeg gravid igjen[emoji173]️

Ja, vært prøvere i 1.5år syklusen rotet etter pilleslutt,så måtte begynne på Provera og Letrozol. Helt uvirkelig og sitte med en positiv test etter så mange negative.

Absolutt [emoji2] Har prøvd i 2,5 år og har to mislykkede IVF forsøk bak oss, så for oss er det helt uvirkelig at vi har fått til dette på egenhånd nå [emoji2] Dette blir et veldig ønsket og etterlengtet barn [emoji2]

Var sånn halvveis planlagt[emoji4] Prøvde ordentlig i april/mai og ble gravide men mistet i juli. Etter det ble vi litt satt ut så har ikke turt å prøve siden det. Men startet ikke på pilla etter det så ble enige om at vi skulle ta det som det kom.

Planlagt :-) slutta på pillen 1 oktober, å e 4+5 nu, så den satt fort [emoji14] sånn var det med første også, satt med engang [emoji14]

Vi hadde planlagt å begynne å prøve på nyåret slik at jeg fikk tatt unna en operasjon først. Men slik ble det jo ikke [emoji38]

Har ikkje brukt prevensjon etter me fekk sønnen vår i februar 2015. Men har ikkje gått inn for å bli gravid før våren 2017.
Veldig glad når testen var positiv ☺️

Så absolutt planlagt og etterlengtet! [emoji177]
Vi har prøvd siden mai 2016, så det tok ganske nøyaktig 1,5 år.

Planlagt - satt på første forsøk et par uker etter vi bestemte oss for å prøve. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, så ble jo litt overraska [emoji28]

Back
Topp