Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke planlagt, men mer en velkommen ❤ fikk tilbake mensen i mai etter første med veldig ustabil syklus og så var det positiv test. Ønsket meg i grunnen to tette så det blir perfekt med 2år i mellom
Ja, var jo det. Men etter MA i juli, tok jeg prøvingen ganske pø om pø.. var ikke aktive prøvere i den forstand. Lette ikke etter el og hadde kun sex når vi følte for det. Men plutselig var jeg gravid igjen[emoji173]️
Ja, vært prøvere i 1.5år syklusen rotet etter pilleslutt,så måtte begynne på Provera og Letrozol. Helt uvirkelig og sitte med en positiv test etter så mange negative.
Absolutt [emoji2] Har prøvd i 2,5 år og har to mislykkede IVF forsøk bak oss, så for oss er det helt uvirkelig at vi har fått til dette på egenhånd nå [emoji2] Dette blir et veldig ønsket og etterlengtet barn [emoji2]
Var sånn halvveis planlagt[emoji4] Prøvde ordentlig i april/mai og ble gravide men mistet i juli. Etter det ble vi litt satt ut så har ikke turt å prøve siden det. Men startet ikke på pilla etter det så ble enige om at vi skulle ta det som det kom.
Har ikkje brukt prevensjon etter me fekk sønnen vår i februar 2015. Men har ikkje gått inn for å bli gravid før våren 2017.
Veldig glad når testen var positiv
Planlagt - satt på første forsøk et par uker etter vi bestemte oss for å prøve. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, så ble jo litt overraska [emoji28]