M
Moderator Steffen
Guest
Hadde dere prøvd lenge før testen viste positiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har prøvd i 2,5 år. Mistet tre ganger i uke 12. Skulle starte med prøverør imorgen, men her var positiv test! Må til min store skrekk ta blodfortynnende sprøyter hver dag hele svangerskapet. Første sprøyten idag. Men ja veldig planlagt og veldig ønsket [emoji173]
Tjohei! Klexane bruker jeg. Brukte lang tid idag før jeg turde å sette den, men gikk til slutt. Mannen fikk ikke lov å sette den. Haha[emoji4]Er det Fragmin du tar eller noe annet? Jeg synes det går lettere for hver dag å sette de i allefall, men første gangen måtte samboer sette den Synes det er lettere gjøre det selv nå, men magen ser jo ikke bra ut skal foreløpig bare ta de fram til uke 12 og håper de og Crinone gjør susen så jeg endelig kommer meg fordi uke 6. Har dere fått noe svar på hvorfor dere mister rundt samme tiden hver gang?
Tjohei! Klexane bruker jeg. Brukte lang tid idag før jeg turde å sette den, men gikk til slutt. Mannen fikk ikke lov å sette den. Haha[emoji4]
Jeg opererte nylig vekk en stor utvekst i toppen av livmoren som de mente kanskje var grunnen til at vi mistet. Har hatt misser abortion alle gangene så fosteret har dødd alt fra uke 8 til uke 12, oppdaget i uke 12 på ul alle gangene. Men er ved bedre mot denne gangen[emoji173]
Hvorfor bruker du sprøyter?(blodfortynnende?)
Ja krysser fingre og tær! Vi skal også egentlig på progesteron etter planen så får vente å sehehe, samboer fikk sette den første, men synes nesten det var værre, hadde ikke kontroll på hva som skjedde og ekkelt når det skal settes i magen synes jeg [emoji14] Jeg trøster meg med at det forhåpentligvis er verdt det til slutt. Jeg er under utredning for habituell abort etter 3 SA hvor alle har skjedd rundt slutten av uke 5. Fant ut jeg var gravid rett etter første timen på sykehuset og fikk da resept på Crinone (Progesteron-gel) og Fragmin, som jeg tror er en form for blodfortynnenede. Har skjønt at begge deler er vanlig ved IVF og at det ikke skader så da fikk jeg prøve dette denne gangen. Har fått en del av prøvesvarene i ettertid og skal mest sansynligvis slutte på Fragmin samtidig som Crinone i uke 12 da koaguleringsblodprøvene var normale. Krysser det jeg kan for at det går veien for oss begge denne gangen