Var graviditeten/ene planglagt?

Mamy89

Forelsket i forumet
[:)] [:D]

Nope[:)]

Planlagt ja, men hadde ikke trodd det skulle skje så fort.. Trengte bare 1 PP

Ikke 1mann (gubben ville ha barn[&:] men han ville ikke hoppe av i svingene heller[:D])
2mann var planlagt godt, (men hadde 2 spontanaborter mellom da...)

såbra :)

nei[:)]

Jepp, begge 2[:)]

her var de planlagt ja[:D]

Ja, hun var planlagt [:)]

Ikke den første, men den andre var godt planlagt, ble gravid med en gang også [:D] 

ORIGINAL: Micca83

Ikke den første, men den andre var godt planlagt, ble gravid med en gang også [:D] 

Signerer[:)]

har hatt lyst på barn leenge men hadde planer om å se kossen forholdet vårt gikk og bli ferdig me utdannelse og bli litt eldre..

Nei, ikke førstemann...

Nr 1 var ikke planlagt, nr 2 var sånn delvis planlagt[;)]

[8D]Nr 1 - ehhh - nei ,bare skjedde[:)]
[:D]Nr 2 - hmmm - kom 13 år etter nr 1 - og jeg brukte spirall.... IKKE PLANLAGT! Men ,begge gutta er sinnsykt høyt elsket![;)]
Den eneste planlagte her i huset er bikkja![:D]

vi bestemte oss fo at jeg skulle slutte på pilla og øve oss en stund hehe.. regna med at det ville ta en stund siden jeg hadde gått på ppiller sammenhengende i tre år... og fem mnd senere testet jeg meg og da viste den endelig positiv.. var jo planlagt, men kom som et sjokk alikevel hehe

ORIGINAL: Tvilling74

Jepp, begge 2[:)]

nr 1 var veldig planlagt.. ble til med første forsøk på pergo...nr 2 skulle vi starte på pergo.. men d skjedde av seg selv like før.. hehe.. så kan vel si at den ikke vr helt planlagt, da vi fant d ut i Thailand og jeg klarte ikke spise NOE thaimat..spydde hele tiden.. så var ikke helt sånn planlagt, men like velkomment ja. ;)

Back
Topp