Var en tur på føden i natt

Ellise

Flørter med forumet
Hadde konstant kynnere i hele går kveld. Ikke direkte vonde, men mer voldsomme enn de har vært. Føltes ut som magen var konstant hard. Så kom det stikninger oppi skjeden/underlivet et par ganger som var vondtvondt! Gikk på do for å tisse, og så plutselig blod på papiret. Ikke slimete. Ringte føden for sikkerhets skyld bare for å høre, og de ville ha meg inn til undersøkelse. Lå til ctg i 30 min. Babyen hadde det bra. Så jeg fikk dra hjem igjen. Ingen konklusjon fra jordmor om hva det kunne være, men har lest litt på nettet nå. Kan det være det som kalles tegningsblødning? Eller kanskje at han borra hodet lengre ned og at det gikk noen blodkar? Jeg blør jo lett neseblod om dagen f.eks, så slimhinner og sånt er vel temmelig lettblødende. Noen som har opplevd det samme?

Det kan hende at det var noen sprengte blodkar, ja. Er ikke alltid så godt når babyen presser litt nedover. Jeg har blødd veldig lett fra tannkjøttet i de siste ukene.

Kan være noe blodkar ja, men synns det var rart at jordmora ikke sa noe om hva det kunne være! :-/
Tegningsbødningen hos meg bar blandet med litt slim btw :-)

Kan være noe blodkar ja, men synns det var rart at jordmora ikke sa noe om hva det kunne være! :-/
Tegningsbødningen hos meg bar blandet med litt slim btw :)
Ok, ja det er det jeg har lest også, at det gjerne er blandet med litt slim. Og det var det ikke. Så sikkert noen sprengte blodkar bare :-)

Ok, ja det er det jeg har lest også, at det gjerne er blandet med litt slim. Og det var det ikke. Så sikkert noen sprengte blodkar bare :-)

Kom blodet fra skjeden da? :) eller kan det være fra urinveiene? Samme hendte med meg for en stund siden, men det var i urinen da. Ingen UVI, men det kunne kanskje vært en nyrestein (og da hadde jeg også konstante kynnere i over 1 døgn) :)

Kom blodet fra skjeden da? :) eller kan det være fra urinveiene? Samme hendte med meg for en stund siden, men det var i urinen da. Ingen UVI, men det kunne kanskje vært en nyrestein (og da hadde jeg også konstante kynnere i over 1 døgn) :)
Kom fra skjeden ja. Men veldig lite. Og etterhvert ble det mer brunaktig, akkurat som helt på slutten av en menstruasjon..

Ja jeg håper og håper!! :-) var nettopp på do, og det var litt brun utflod når jeg tørket meg. Håper dette er tegn på modning! Jeg er såå klar!

Skjønner jeg godt :) hvor langt er du på vei? :D Jeg har ingen modningstegn, men er minst like utålmodig, men håper jeg blir satt i gang etter påske :) da er jeg 38 uker :)

Jeg er 37+1 i dag:-) hvorfor skal du kanskje bli satt i gang?

Da er det ikke lenge igjen uansett :) Jeg skal bli satt i gang grunnet sykdom hos meg (må ha en operasjon), men vet ikke når det blir enda :) Skal inn på kontroll over påske og får nok vite datoen da, men jeg håper forsåvidt litt på at jeg blir satt i gang den dagen :)

Da er det ikke lenge igjen uansett :) Jeg skal bli satt i gang grunnet sykdom hos meg (må ha en operasjon), men vet ikke når det blir enda :) Skal inn på kontroll over påske og får nok vite datoen da, men jeg håper forsåvidt litt på at jeg blir satt i gang den dagen :)
Ok. Masse lykke til!! :-)

Mye blod eller? Hvor langt var du på vei da? Og startet riene kjapt etterpå?
Slim og blod tidlig på formiddagen, rier startet Kl 2-3 på natta og på formiddagen etter blei hun født! Jeg blødde litt hele dagen og mer på natta. JM sa at det var mormunnen som begynte å åpne seg! Så da er det bare å vente å se ;) lykke til!

Ikke opplevd det samme denne graviditeten. Kun litt neseblod. Hi hi! :)

Jordmor ville kanskje ikke si noe, om hun var usikker? Men kan jo være modning, eller blodkar. Brunt blod er vel gammelt blod, eller?

Da jeg fødte min første hadde jeg bittelitt lyserosa noen timer før. Men uten kynnere osv. Og rosa/rødt er jo friskt blod.

Spennende om det skjer noe mer hos deg snart da! :)

Ikke opplevd det samme denne graviditeten. Kun litt neseblod. Hi hi! :)

Jordmor ville kanskje ikke si noe, om hun var usikker? Men kan jo være modning, eller blodkar. Brunt blod er vel gammelt blod, eller?

Da jeg fødte min første hadde jeg bittelitt lyserosa noen timer før. Men uten kynnere osv. Og rosa/rødt er jo friskt blod.

Spennende om det skjer noe mer hos deg snart da! :)
Ja nå bare håper jeg!! Føler jeg sniker litt i køa hvis det skulle skje noe men ;-)

Ja nå bare håper jeg!! Føler jeg sniker litt i køa hvis det skulle skje noe men ;-)
Her har det nok vært mange "snikere" før deg i tilfelle, så der er jo ikke noe å tenke på. :-)
Og det er jo baby som bestemmer. Hi hi! :-)
Er du 37 uker er du jo også innenfor termin. :-)

Back
Topp